اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

دولت روحانی با جدیت موضوع بازنشتگان ذوب آهن را رسیدگی کند

امام جمعه خمینی‌شهر گفت: دولت روحانی و مسئولان دولت یازدهم با جدیت موضوع بازنشتگان ذوب‌آهن را رسیدگی کند، حل این مشکل خواسته مردم است ائمه جمعه زبان گویای بیان مشکلات و خواسته‌های مردم هستند.

دولت روحانی با جدیت موضوع بازنشتگان ذوب آهن را رسیدگی کند

حجت‌الاسلام عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی شهر اظهار کرد: بازنشستگان ذوب آهن و فولاد مبارکه در سنی هستند که به عنوان افراد مسن و آبرودار جامعه ما محسوب می‌شوند و آنها نباید برای تامین مایحتاج زندگی خود شرمنده خانواده و اطرافیان خود شوند.

وی افزود: با توجه به مراجعات حضوری این افراد به دفتر امام جمعه چندین بار در مورد حقوق عقب افتاده بازنشستگان ذوب آهن تذکر داده‌ام، اما مسئولان استان و کشور برای حل مشکل این افراد جدیت نشان نداده‌ا‌ند.

امام جمعه خمینی‌شهر تصریح کرد: بازنشستگان ذوب‌آهن و فولاد افرادی هستند که در سخت‌ترین شرایط انقلاب و دوران جنگ چرخ اقتصاد و صنعت استان و کشور را زنده نگه داشته‌اند، آنها امروز سزاوار اینگونه برخورد مسئولان برای دریافت حقوق بازنشستگی خود نیستند.

وی بیان داشت: مجلس و دولت باید برای حل این مشکل تعامل کنند، عدم توجه مسئولان کشور جای سوال به وجود آورده که چرا بعد از سال‌ها هنوز مشکلات این قشر از جامعه پیگیری و اصلاح نمی‌شود.

انتهای پیام/2301/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول