اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

امکانات ورزشی عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خواستار تزریق عادلانه اعتبارات ورزشی در شهرستان‌ها شد و گفت: امکانات ورزشی باید به طور عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع شود.

امکانات ورزشی عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس صلاحی ظهر امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی این شهرستان با اشاره به اینکه ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه و نشاط همگانی نقش مهمی دارد، اظهار کرد: ورزش اثرات بسیار مثبتی در سلامت جامعه و جلوگیری از انحرافات اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های ورزشی برای جوانان باید به عنوان امری مهم در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ورزش مانع گرایش جوانان به انحرافات اجتماعی می‌شود و در شرایطی که دشمنان دنبال به نابودی کشاندن جوانان از طریق اعتیاد هستند، پرداختن به ورزش می‌تواند توطئه‌های آنها را خنثی کند.

صلاحی خواستار تزریق عادلانه اعتبارات ورزشی در شهرستان‌ها شد و گفت: امکانات و اماکن ورزشی باید به طور عادلانه میان شهرستان‌ها توزیع شود.

وی با اشاره به ساخت استخر ورزشی تفرش گفت: این استخر در دست احداث است و امیدواریم در سال جاری شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ورزش علاوه بر سلامت جسم می‌تواند تاثیرات بسیاری را بر روح و روان افراد داشته باشد و سبب شادابی و نشاط جامعه شود.

سعید ملکی اظهار کرد: در جامعه‌ای که ورزش جایگاه اصلی خود را به دست آورد و در بین مردم به عنوان یک موضوع مهم به آن پرداخته شود دیگر جایی برای مواد مخدر و انحراف‌های اجتماعی باقی نخواهد ماند؛ علاوه بر این ویژگی مهم ورزش، نام‌آوری و قهرمانی در میادین بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت چشمگیری برخوردار است.  

انتهای پیام/87004/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول