اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

همدلی جامعه ورزش خراسان رضوی موفقیت ابومسلم را در پی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همدلی جامعه ورزش استان خراسان رضوی موفقیت ابومسلم را در پی دارد.

همدلی جامعه ورزش خراسان رضوی موفقیت ابومسلم را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری اظهار داشت: باشگاه ابومسلم به عنوان نماد فوتبال استان مود توجه تک تک ورزش‌دوستان خراسانی در تمام نقاط ایران و حتی دنیاست و وظیفه ذاتی اداره‌کل حمایت از این سرمایه عظیم ورزش خراسان است.

وی افزود: در بحث مدیریت باشگاه ابومسلم همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم اداره‌کل ورزش و جوانان استان به هیچ عنوان قصد ورود به موضوع تیم‌داری و دخالت در امور مدیریت باشگاه را ندارد، ما همواره تأکید کردیم که تنها به عنوان مدعی‌العموم موفقیت این باشگاه ریشه‌دار برایمان مهم است و در خصوص حضور فرد و یا گروهی به عنوان مدیر یا کادر فنی در تیم تنها بر عملکردشان نظارت داشته و دخالتی انجام نمی‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تنها بحثی که اداره‌کل ورزش و جوانان از ابتدا نیز پیگیر آن بوده فراهم آوردن شرایط لازم برای موفقیت تیم است و پس از اتفاقاتی که در خصوص کادر مدیریتی سابق بوجود آمد و این شرایط به خوبی فراهم نشد وارد عمل شدیم و از اختیارات خود در خصوص انتقال مدیریت باشگاه استفاده کردیم.

هاشمی‌جواهری تأکید کرد: این اختیارات قانونی به ما اجازه ورود و دخالت در بخشهای تیم‌داری را نمی‌دهد ما به وظیفه ذاتی خود عمل کردیم و از این پس مدیریت جدید باشگاه باید به تعهداتی که در خصوص موفقیت این تیم داده عمل کند.

وی گفت: اینکه مدیریت تیم به شخص یا گروهی واگذار شده توجیهی برای استفاده نکردن از نیروهای پر توان دیگر موجود در استان نیست، قطعا امروز مطالبه عمومی جامعه ورزش استان موفقیت ابومسلم در لیگ دسته اول است و این موفقیت با همدلی تمامی دست‌اندرکاران ورزش خراسان حاصل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما در خراسان رضوی نیروهای توانمند و فوق‌العاده قوی داریم که می‌توانند حمایت‌های مادی و معنوی از باشگاه ابومسلم داشته باشند.

هاشمی‌جواهری تصریح کرد: بنده به عنوان متولی ورزش استان از تمامی اشخاص و گروه‌های مختلف به ویژه افراد بومی می‌خواهم پیشنهادات و راهکارهای خود برای موفقیت ابومسلم و رسیدن به لیگ برتر را به عنوان یک هوادار و دوستدار ورزش خراسان با شخص بنده و یا مدیریت جدید باشگاه در میان بگذارند و مطمئن باشند اگر پیشنهاد خوبی به دست ما برسد حتما از آن استقبال خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از امروز سه مهرماه گفت: امسال استان خراسان رضوی سه نماینده در این رقابتها دارد که امیدواریم هر سه تیم حاضر در این مسابقات با ارائه فوتبالی زیبا و جوانمردانه نتایج مطلوبی را کسب کرده و در راه رساندن فوتبال استان به جایگاه اصلی خود در کشور موفق باشند.

انتهای پیام/2202/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول