اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم قطعی آب ورزشگاه انقلاب

مصدقیان: به زودی مشکل قطعی آب ورزشگاه انقلاب برطرف می‌شود

پس از قطعی دو هفته‌ای آب ورزشگاه انقلاب اصفهان، معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از برطرف شدن قریب الوقوع این مشکل خبر داد.

مصدقیان: به زودی مشکل قطعی آب ورزشگاه انقلاب برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سال گذشته یکی از لوله‌های ورزشگاه انقلاب دچار ترکیدگی شده  و به دلیل هدر‌ رفت آب و عدم پیگیری آن، قبض آب حدود 25 میلیون تومانی برای این ورزشگاه صادر شده بود، اما به دلیل اینکه هیئت‌‌های مستقر در ورزشگاه توان مالی پرداخت قبض را نداشتند، رایزنی‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته و مقرر شد این مبلغ توسط این اداره پرداخت شود.

با این وجود این مبلغ به طور کامل پرداخت نشده و هر ماه نیز با صدور قبض جدید آب این مبلغ افزایش پیدا کرده تا جایی که این بدهی به 30 میلیون رسیده است.

از یک سال گذشته تاکنون چندین بار آب ورزشگاه انقلاب قطع شده و هر بار با رایزنی‌های صورت گرفته آب وصل می‌شد، اما از حدود 10 روز گذشته آب ورزشگاه قطع شده و تلاش‌های صورت گرفته برای وصل شدن آن نتیجه‌ای نداشته و نارضایتی‌های بسیاری را به وجود آورده است.

پیش این گفته می‌شد به دلیل محدودیت‌های مالی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت‌های مستقر در ورزشگاه باید این بدهی را پرداخت کنند، اما این هیئت‌ها نیز به دلیل عدم توان مالی امکان انجام این کار را نداشتند تا اینکه در نهایت مقرر شد این مشکل از سوی اداره کل ورزش پیگیری شود.

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به بدهی 30 میلیونی آب ورزشگاه انقلاب به شرکت آب منطقه‌ای گفت: اقدامات لازم برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

غلامرضا مصدقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان عنوان کرد: جمع‌بندی لازم در این مورد انجام شده و به توافقاتی نیز دست پیدا کرده‌ایم تا در چند روز آینده این مشکل برطرف شده و آب ورزشگاه انقلاب وصل شود.

مصدقیان توضیحات بیشتری در مورد رقم پرداختی بدهی و ریز‌توافقات انجام شده با اداره آب و فاضلاب نداد، اما امیدواریم قطعی آب ورزشگاه انقلاب که مشکلات زیادی را برای ورزشکاران به وجود آورده بود، هر چه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول