اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

ولایتمداری رزمندگان سبب پیروزی کشورمان در دوران دفاع مقدس شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ولایتمداری رزمندگان اسلام سبب پیروزی کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد.

ولایتمداری رزمندگان سبب پیروزی کشورمان در دوران دفاع مقدس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در همایشی به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه ابهر اظهار کرد: در هر کشوری مثل زندگی شخصی و اجتماعی هر فردی فراز و نشیب‌هایی وجود دارد و کشورمان نیز فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی با مبارزات امام خمینی (ره) در سال1342 آغاز شد، افزود: این مبارزات با اتحاد و همدلی ملت ایران در سال 1357 به ثمر نشست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار با احتساب انقلاب نوپای اسلامی، وجود معاندان و مخالفان در داخل، عدم انسجام نیروهای مسلح و نداشتن ادوات و تجهیزات لازم برای دفاع کشورمان صدام را برای حمله به ایران تجهیز کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صدام از زمین و هوا به کشورمان یورش آورد، گفت: در طول جنگ تحمیلی تا فتح خرمشهر کشورهای منطقه 25 میلیارد دلار کمک بلاعوض به صدام کردند.

متین ادامه داد: همچنین حدود 52 کشور در جنگ تحمیلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به رژیم صدام کمک کردند.

وی در ادامه به بحث ولایتمداری ملت ایران اشاره کرد و افزود: ولایتمداری رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مسلمانان در مطیع محض ولایت بودن باید مانند سلمان باشند، گفت: زمانی که حضرت علی (ع) پرده را کنار زد و جایگاه سلمان در بهشت را به او نشان داد و فرمودند آماده‌ای هم‌اکنون مرگ سراغت بیاید تا به بهشت بروید، در این لحظه سلمان به ایشان پاسخ داد من بهشت بدون حضرت علی (ع) را نمی‌خواهم.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول