اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سالن‌های ورزشی اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: 100 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی اردبیل اختصاص یافته است.

اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سالن‌های ورزشی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جریان بازدید از سالن ورزشی روستای شام اسبی اظهار داشت: برای راه‌اندازی و بهره‌برداری بهینه از سالن‌های ورزشی با اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان شایسته آن است که سالن‌ها در اختیار اداره ورزش و جوانان استان اردبیل برای استفاده مردم قرار گیرد.

وی که به همراه مسئول شهرستانی اداره ورزش و جوانان و دهیاری شورای شام‌اسبی در این مکان حضور یافته بود خواستار توجه ویژه به روستاهای نزدیک و متصل به شهر شد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل ادامه داد: به جهت ارتباط مستمر روستاهایی مانند شام اسبی با مرکز شهر و همچنین مهاجر‌پذیر بودن این مناطق باید توجه ویژه به این روستاها برای استفاده بهینه از اماکن و سالن‌های ورزشی صورت گیرد.

دبیر همچنین از اهدای سالن‌های ورزشی روستایی به خود روستاییان جهت اداره آن به صورت خودگردان خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: باید در حفظ و نگهداری سالن‌های موجود در روستاها از ظرفیت نیروهای موجود و اهالی استفاده شود تا این سالن‌ها در اختیار جوانان قرار گیرد.

فرماندار اردبیل افزود: هر چقدر سالن‌های ورزشی ما پررونق باشد به همان نسبت آسیب‌های اجتماعی به حداقل رسیده و مشکلات و نارسایی‌ها برطرف خواهد شد.

دبیر گفت: دشمنان امروز سلامت ارزشی اعتقادی و معنوی جوانان ما را نشانه گرفته‌اند و بسیار دوست دارند تا ضربه کاری به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی وارد کنند که قطعاً در این زمینه با ناکامی روبرو خواهند شد و همه وظیفه داریم با ایجاد جذابیت برای جوانان آن‌ها را به این اماکن سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در این بازدید به همراه معاونان و کارشناسان در روستای شام اسبی حضور یافته بود ضمن گفت‌و گو با مردم روستا و آشنایی با مسائل و مشکلات آن‌ها نسبت به رفع این مشکلات و دغدغه‌ها به ویژه رفع مشکل فضا برای مدارس ابتدایی قول مساعد داد.

انتهای پیام/62005/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول