اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خواستار شد

تخصیص مجدد اعتبار نگهداری جاده‌های خوزستان

معاون مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خواستار احیای مجدد ردیف اعتباری نگهداری جاده‌های استان شد و گفت: مشکل اساسی در حوزه راه، نگهداری جاده‌های ساخته شده است.

تخصیص مجدد اعتبار نگهداری جاده‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، جهانبخش امانی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوشتر اظهار کرد: اعتبارات راه‌های خوزستان باید در بخش نگهداری احیا شود و در این باره ردیفی از گذشته وجود داشته که چند سالی است برای آن اعتبار در نظر گرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگهداری جاده‌های خوزستان نیازمند اعتباری ویژه است، افزود: در بخش نگهداری جاده‌های ساخته شده باید به این بخش توجه داشته باشیم که نگهداری اهمیت بسیار زیادتری نسبت به ساخت و احداث دارد و به این دلیل از فرماندار شوشتر خواهشمندم در این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جاده شوشتر به اهواز اعتباری برای ساخت دارد، گفت: در سال گذشته هفت و در سال‌جاری 6 کیلومتر از جاده شوشتر به اهواز ساخته شده است، ولی آنچه باید بیشتر مورد توجه باشد جاده قدیم شوشتر به اهواز است که سال‌هاست برای نگهداری ان اعتباری در نظر گرفته نشده است.

امانی تاکید کرد: برای بهبود وضعیت در این بخش باید فرمانداری شوشتر ردیف اعتباری حذف شده در این بخش را احیا کند و بار دیگر برای این موضوع اعتبار در نظر بگیرد تا بتوان بخشی از این مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش فارس، بخش زیادی از جاده شوشتر به اهواز در بخش جاده قدیم نیازمند زیرسازی و آسفالت مجدد است که باید توجه ویژ‌ه‌ای در بخش اعتبارات به آن شود.

انتهای پیام/72006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول