اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت حیدریه اعلام کرد

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی تربت حیدریه

فرماندار تربت تربت حیدریه گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این شهرستان اتمام بیمارستان 200 تختخوابی امام حسین (ع) با هزینه‌ای بالغ بر 90 میلیارد ریال است.

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حسن فتحی‌نیا صبح امروز در جمع کارکنان و پزشکان بیمارستان نهم دی شهرستان اظهار داشت: با توجه به این‌که شهرستان تربت حیدریه در مرکزیت 10 شهرستان استان خراسان رضوی قرار دارد و شهرستان‌های مه‌ولات و زاوه از عدم وجود بیمارستان و امکانات درمانی رنج می‌برند سعی داریم هر چه زودتر با دریافت اعتبار مورد نیاز، کار ساخت بیمارستان امام حسین (ع) را به پایان ببریم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان اتمام بیمارستان امام حسین (ع) است اگر در سال، 90 میلیارد ریال به بیمارستان اختصاص داده شود بسیاری از مشکلات و موانع رفع خواهد شد.

فرماندار تربت تربت حیدریه تصریح کرد: تاکنون 30 درصد از اعتبار ساخت بیمارستان امام حسین (ع) دریافت شده ولی متاسفانه در ادامه کار به کمبود اعتبار برخورد کردیم و تاکنون 15 درصد از اعتبارات شهرستان را دریافت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: با توجه به بافت فیزیکی و فرسوده بیمارستان نهم دی و گلایه مردم از کمبود اعتبارات و اوضاع بیمارستان، مسئولان شهرستان پیگیر اعتبار مورد نیاز و مراحل ساخت بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول