اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

بازدارندگی مردمی مهمترین ابزار قدرت نظام در برابر دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، از عامل بازدارندگی مردمی به عنوان یکی از مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی در برابر دشمن نام برد.

بازدارندگی مردمی مهمترین ابزار قدرت نظام در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان در حاشیه آئین افتتاح دومین پایگاه بسیج طلاب خواهران شهرستان کاشان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازی ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به عنوان کشوری مقتدر و تأثیرگذار در جهان مطرح است.

حجت‌الاسلام احسان محمدی، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی آغاز کننده جنگ هشت ساله با عراق نبود افزود: در این جنگ که آغازکننده آن رژیم صدام بود، طی مدت هشت سال از خاک، آرمان‌ها و دین مبین اسلام در برابر دشمن دفاع کردیم و در این دفاع مقدس جانانه ایستادیم تا به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه جنگ را شروع کرد و نه جنگ طلب است ابراز داشت: بر اساس اسلام ناب محمدی و اسلام حقیقی و نبوی که در زمان حمله باید از خود دفاع کنیم، دفاع مقدسی را آغاز کردیم که این دفاع هشت سال به طول انجامید تا منتهی به پیروزی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: جمهوری اسلامی در دفاع هشت ساله ثابت قدم ماند و با رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و به برکت ولی‌فقیه به پیروزی رسید.

محمدی تصریح کرد: در جنگ هشت ساله بیش از 27 کشور جهان علاوه بر کمک‌های مادی و تسلیحاتی، نیروی انسانی به عراق اعزام کردند که حضور اسیران 27 کشور جهان در میان اسرای عراقی گواه بر این مدعا است که ایران در برابر دنیا از خود دفاع می‌کرد.

وی با اشاره به تعریف سه مرحله‌ای جنگ توسط امام علی(ع) در کتاب شریف نهج‌البلاغه گفت: دشمن بعد از جنگ سرد اگر نتواند به پیروزی برسد به دنبال شایعه‌پراکنی می‌رود تا از این راه به اهداف خود دست یابد اما اگر در این راه با شکست روبرو شود به دنبال جنگ نرم می‌رود تا از این راه جوانان را منحرف کند تا به اهداف شوم خود برسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن امروز در جنگ نرم خود برای مقابله با اسلام و جمهوری اسلامی از شبکه‌های اسلامی جهانی تحت عنوان شبکه‌های اسلامی و استفاده از روحانی به ظاهر شیعه و سید در حال ترویج اسلام آمریکایی است تا از این راه جوانان را گمراه کند.

محمدی، از عامل بازدارندگی مردمی به عنوان یکی از مهمترین ابزار جمهوری اسلامی در برابر دشمن نام برد و ابراز داشت: دشمن هر کجا قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را داشته قدرت بازدارندگی مردم مانع از پیروزی دشمن شده است.

وی همچنین بر ضرورت گسترش فعالیت‌های پایگاه بسیج طلاب در شهرستان کاشان تأکید کرد و افزود: این ظرفیت در این پایگاه وجود دارد و حوزه بسیج طلاب سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن محسوب می‌شود.

مسئول حوزه بسیج طلاب کاشان نیز یاد آور شد: بعد از حوزه بسیج طلاب کوثر در شهرستان کاشان، این حوزه سومین حوزه بسیج طلاب خواهران در منطقه کاشان و آران و بیدگل است که امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهرستان کاشان و آران و بیدگل تاکنون 103 شهید طلبه و روحانی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است. 

انتهای پیام/2406/ک40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول