اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نهبندان و سربیشه خواستار شد:

تشکیل شورای حمل و نقل در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل و فعال سازی شورای حمل و نقل در استان شد.

تشکیل شورای حمل و نقل در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا صابری ظهر امروز در آیین گرامیداشت و تجلیل از دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل خراسان جنوبی اظهار داشت: حدود 90 درصد حمل و نقل کشور در بخش جاده‌ای صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در کشور راه آهن ریلی به خوبی جا نیفتاده است، تصریح کرد: بنابراین باید این بخش از صنعت حمل و نقل را مورد توجه بیشتری قرار دهیم.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خواستار فعال شدن شورای حمل و نقل استان شد و گفت: باید با کار کارشناسی شده بتوانیم مشکلات را در شورای حمل و نقل استان مطرح و برطرف کنیم.
صابری از اتصال سه مسیر بیرجند به قاین، بیرجند به فردوس و بیرجند به طبس از طریق راه آهن چابهار به مشهد خبر داد و افزود: بنابراین باید در راستای توسعه استان و با کار کارشناسی شده بتوانیم مرکز استان را به راه آهن متصل کنیم.
وی با بیان اینکه باید در بحث دوبانده شدن جاده‌ها توجه ویژه‌ای صورت گیرد، ادامه داد: بنابراین باید در این زمینه بخش خصوصی را فعال و در بخش بزرگراه‌ها هم این امر را جدی بگیریم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امید است با هماهنگی و همدلی که در سطح استان است بتوانیم شورای حمل و نقل استان را فعال و ایجاد کنیم.
در این مراسم از 65 نفر از فعالان بخش حمل و نقل استان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول