اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

خون شهدا کشور را پویا و شکست‌ناپذیر کرده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به برکت رشادت و جانفشانی همین شهدا است که هیچ ابرقدرتی جرأت نگاه به کشور را ندارد، زیرا خون شهدا عطرآگین است و جامعه را پویا و شکست‌ناپذیر می‌کند.

خون شهدا کشور را پویا و شکست‌ناپذیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، علیرضا عرب‌پور صبح امروز در آیین یادواره شهدای این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: قرآن خط ایثار و دفاع از دین و همچنین خط باطل را مشخص کرده است.

وی افزود: کسانی هستند که قدرت، دنیا و امکانات آنها را به فساد می‌کشد و این مانع رشد و تعالی بشر می‌شود و در مقابل مردمانی از جنس نور سدی محکم در مقابل آنها می‌شوند و در برابر خط باطل می‌ایستند و از گرانبهاترین چیز که جان است، می‌گذرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهدا از جان خود گذشتند برای زنده نگهداشتن دین و در راه خدا جان خود را فدا کردند و آنها از دسته اولیاء‌الله هستند.

عرب‌پور بیان داشت: هر زمان راه خدا و راه ولایت به خطر بیفتد، ایستادن در این راه جهاد و کشته شدنش، شهادت است که شهادت با مرگ‌های دیگر فرق می‌کند.

وی عنوان کرد: شهدا به جامعه حیات و نورانیت دادند و راهی که شهدا با نورانیت به ما نشان می‌دهند هر کس در این راه باشد، گم نمی‌شود.

عربپور تصریح کرد: به برکت رشادت و جانفشانی همین شهدا است که هیچ ابرقدرتی جرأت نگاه به کشور را ندارد، زیرا خون شهدا عطرآگین است و جامعه را پویا و شکست‌ناپذیر می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اینگونه است که یکی از نماینده‌های آمریکا اعتراف می‌کند تا زمانی یادواره‌ها در ایران باشد کار ما بی‌فایده است و رهبر انقلاب فرمودند، «برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست.»

عرب‌پور درس بزرگ شهدا را خط مشی ترسیم شده از عرفان حماسی دانست و تاکید کرد: عرفان شناخت راه خداوند است و ایستادگی در راه خدا و شهادت در این راه نمونه‌های آن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهدا با ولایت پیوندی ناگسستنی داشتند،افزود: دشمن امروز به دنبال این است که اتصال ما با ولایت قطع شود، وجود ماهواره‌ها در خانه سنگرهای دشمن است.

عربپور عنوان کرد: امروز حفظ نظام سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است، زیرا در جنگ نرم، دشمن مشخص نیست.

وی عمل به معنویات و سیره شهدا را مهم دانست و خاطر نشان کرد: برای مصون ماندن جامعه از آسیب دشمن به ولایت فقیه و سیره شهدا تکیه کنید که تنها راه نجات است.

حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب نیز اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و سربلندی و اقتدار کشور مدیون خون شهدا است.

وی افزود: اگر امروزه ندای اسلام در سراسر دنیا و در قلب اروپا رخنه کرده است، منشأ آن ایران اسلامی است که متأثر از خون شهیدان است و زنده نگهداشتن یاد آنها حفظ ارزش‌های دینی، اصول و خدمت به خانواده آنها است.

انتهای پیام/2655/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول