اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر:

فرزندان شهدا و ایثارگران نقش مهمی در حفظ انقلاب دارند

جانشین فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت:‌ فرزندان شهدا و ایثارگران سهم مهم و بسزایی در حفظ نظام انقلاب اسلامی ایران دارند.

فرزندان شهدا و ایثارگران نقش مهمی در حفظ انقلاب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریملراناری صبح امروز در گردهمایی دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر، اظهار داشت: برگزاری چنین گردهمایی در اول سال تحصیلی منشا خیر و برکت برای دانشگاه است.

وی تصریح کرد: فرد به فرد شما فرزندان شاهد و ایثار‌گر سهم بسزایی در حفظ نظام انقلاب اسلامی دارید و دین و اسلام مرهون خون شهدا می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر افزود: انقلاب اسلامی ایران حرکتی پویا و فراگیر بوده و قابل صدور به تمامی دنیا می‌باشد چرا که بر پایه اصل ولایت فقیه بوجود آمده است و آمریکا و دنیای استکبار از صدور ارزش‌های انقلاب به سایر نقاط جهان واهمه داشته‌اند و دارند.

کریملراناری یادآور شد: بر همین اساس در اوایل انقلاب با طرح‌ریزی بسیاری از ترورها و فتنه‌ها به زعم خودشان سعی کردند انقلاب اسلامی را از حرکت رو به تعالی باز دارند که در این امر موفق نشدند و به همین دلیل جنگ را به ما تحمیل کردند.

این مسئول تأکید کرد: کشور ایران هیچ تمایلی به جنگ نداشت اما عراق با حمایت 36 کشور شرقی و غربی جنگ تحمیلی را آغاز کرد به طوری که در طول جنگ تحمیلی اسرای گرفته شده از 18 کشور دنیا بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر ابراز داشت: در آن زمان ایران اسلامی نیز در آن واقع از سوی سوریه و تا در حد اندک از سوی لیبی پشتیبانی می‌شد که در سایه خون شهیدان و اطاعت محض از ولایت با به پیروزی دست یافتیم.

کریملراناری تصریح کرد: مطمئناً امریکا و اسرائیل اگر احتمال می‌دادند که می‌ توانند جمهوری اسلامی را از پویایی و حرکت باز دارند مستقیماً به ایران حمله می‌کرد و اوضاع کشورهای منطقه از جمله سوریه، لبنان و فلسطین را متشنج نمی‌کرد.

وی افزود: استکبار جهانی بهتر واقف است که در سایه ولایت فقیه و فرموده امام خمینی (ره) «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» و سایر فرامین ایشان، جمهوری اسلامی ابرقدرت دنیا می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر با اشاره به ترفندهای جدید دشمنان انقلاب و نظام اسلامی گفت: امروزه دشمن با اهداف شوم تجزیه‌طلبی و با دامن زدن به مسائل زبان و فرهنگ‌های مختلف سعی دارد اتحاد اقوام ایرانی را بر هم بزند و با تقسیم‌بندی مناطق ایران به قومیت‌های مختلف بر اقوام مختلف ایران مسلط شده و بر آنها سلطه یابد.

کریملراناری خاطرنشان کرد: ما باید توجه داشته باشیم که زبان و فرهنگ همه اقوام قابل احترام است ولی افراط در این مسائل موجب می‌شود دشمن به نقشه‌های شوم خود بیشتر دامن بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: توجه به فرزندان و یادگاران شهدا و جانبازان، حفظ آثار و آرمان‌های شهدا و تبعیت محض از فرامین ولایت فقیه می‌تواند ایران اسلامی را روز به روز به سوی پیشرفت و توسعه رهنمون سازد.

انتهای پیام/62009/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول