اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری چغادک خبر داد

آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام چغادک

سرپرست شهرداری چغادک گفت: عملیات زیرسازی برای ساخت یادمان شهدای گمنام چغادک انجام شده است.

آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام چغادک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مرتضی مکارم عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر چغادک اشاره کرد و اظهار داشت: دو شهید گمنام 18 و 23 ساله که در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به ‌شهادت رسیده‌اند ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه چهارم مهر در شهر چغادک از مهدیه خدیجه کبری تا محل ساخت یادمان شهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد یادمان شهدای گمنام چغادک یک هکتار زمین اختصاص یافته است، ادامه داد: برای ساخت این یادمان زیرسازی‌های زمین آن که در ضلع غربی چغادک واقع است، انجام شده است.

سرپرست شهرداری چغادک با اشاره به اینکه دفاع مقدس خود یک تاریخ است، خاطرنشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم به ویژه جوانان از حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت تاسوعای چغادک در کنار گلزار شهدای این شهر برپا شده است.

مکارم، دوران دفاع مقدس را اوج افتخار ملت قهرمان ایران اسلامی دانست و افزود: اقتدای فرماندهان و رزمندگان به شیوه جهاد معصومین(ع) به ویژه تبعیت از فرهنگ شهادت امام حسین(ع) است که با آراسته شدن رزمندگان به ایمان و تقوا،امید داشتن به امدادهای غیبی و خصوصاً تبعیت محض از فرامین ولایت فقیه متبلور شد.

سرپرست شهرداری چغادک، مهم‌ترین وظیفه ما دراین برهه را حفظ و استمرار دستاوردهای دفاع مقدس دانست و متذکر شد: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس به عنوان فرهنگ پویا نقش تعیین‌کننده‌ای در مصون نگه داشتن جوانان از ترفندها و دسیسه‌های دشمنان دارد.

وی عنوان کرد: باید کاری کرد به بزرگی وسعت تاریخ،باید زینب‌وار پیام دفاع مقدس را که همانا چیزی جز عظمت، حکمت و مصلحت نیست به گوش جان شنیده و تا پایان تاریخ این ملت استمرار دهیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول