اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

دانشگاه آزاد حافظ خون شهداست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پسوند اسلامی حافظ خون شهدا است.

دانشگاه آزاد حافظ خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهروز دانشیان عصر امروز در سومین روز از هفته دفاع مقدس به همراه جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در منزل دانشجوی شهید «محمد مهدی مقدم» یکی از شهدای کاروان راهیان نور سال 1390 حضور یافته و با خانواده آن شهید دیدار کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: برای عرض ارادت خدمت خانواده معظم شهدا رسیدیم تا بتوانیم از محضر شهدا و خانواده‌های گرانقدرشان درس بگیریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با بیان اینکه امروز مردم ایران مدیون خون شهدا هستند، گفت: شهدا مظلومانه در هشت سال دفاع مقدس برای سرافرازی ملت، جان خود را فدا کردند.

وی، اوج شهدا را به قدری زیاد دانست که مورد انتخاب خداوند تبارک و تعالی شدند.

دانشیان با تصریح بر اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پسوند اسلامی حافظ خون شهدا است، یادآور شد: امیدواریم در روز قیامت شرمنده شهدا نشویم.

مادر شهید محمدمهدی مقدم، نیز ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران گفت: شهدا پشتیبان ما هستند و باید راه آنها را ادامه دهیم و رسالتی که به عهده داشتند را به سر منزل مقصود برسانیم. 

پدر شهید محمدمهدی مقدم نیز در این دیدار با گرامیداشت ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس به همه ما حیات داد و از جان گذشتگی شهدا بود که در هشت سال دفاع مقدس موجب عزت ما شد.

وی با ابراز خرسندی از دیدار رئیس و مدیران دانشگاه آزاد واحد اسلامی رشت تصریح کرد: این دیدار موجب التیام و برطرف شدن نگرانی‌های ما شد.

پدر شهید مقدم، خطاب به حاضران افزود: وجود شما در کنار خانواده شهدا موجب دلگرمی می‌شود و خداوند ما را با شهدا محشور کند و فردای قیامت آنها دست ما را بگیرند.

مظاهر زمانی، رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز اظهار کرد: باید از خانواده شهدا درس صبر و بصیرت را بیاموزیم و امیدواریم خداوند نیز به ما این توفیق را دهد تا بتوانیم در مسیر شهدا حرکت کنیم.

پس از این دیدار هیئت رئیسه و جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهر حضور یافتند و پس از مداحی توسط علی رنجبر یکی از مداحان اهل بیت (ع)، با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول