اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیجار:

امید به آینده روشن ایران اسلامی مسلتزم الگوپذیری از شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیجار بر الگوپذیری جوانان از شهدا تأکید کرد و گفت: امید به آینده روشن ایران اسلامی مسلتزم الگوپذیری از شهداست.

امید به آینده روشن ایران اسلامی مسلتزم الگوپذیری از شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام امید سبحانی پیش از ظهر امروز در  اولین یادواره شهدای بسیج ورزشکار شهرستان بیجار که با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و بسیجیان ورزشکار این شهرستان در سالن ورزشی امام علی(ع) باشگاه مقاومت برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار کرد: ایام هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور و بزرگداشت فرهنگ های ناب اسلام است، افزود: دفاع مقدس یادآور مستمر دوران غنای فرهنگی است که در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس 8 ساله برای کشور ما به دست آمد و اکنون پشتوانه محکم و عظیمی برای ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیجار، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس گامی مهم و مؤثر در راستای بیمه کردن و آگاهی میان جوانان و نوجوان از جنگ نرم که امروزه  از جانب دشمنان به ما متحمل می‌شود عنوان کرد.

سبحانی با بیان اینکه امروزه نام شهدا در سرتاسر ایران اسلامی و همچنین جهان می درخشد بیان کرد: یاد و خاطره شهدا همواره باید در دل و در زندگی ما زنده بماند و به استناد از وصایای آن مردان الهی راه روشن را در زندگی بجوییم.

وی با بیان اینکه شهید و نام شهید سرشار از قداست است خاطرنشان کرد: کار شهید کار معلمی است آن والامقامان سوختند تا ظلمات و تاریکی را برای ما روشن سازند و کار شهدا حاسه آفرینی است و ما موظف به ادامه راهشان هستیم.

سبحانی بار دیگر بر الگوپذیری جوانان از شهدا تأکید و اذعان کرد:  امروزه متأسفانه اگر گمراهی و انحراف برخی از جوانان را می‌بینیم نشان از آن است که مقلد مناسبی نداشته و در انتخاب الگو در زندگی برای خود راه را اشتباه طی کرده و در صورتی که  مقلد آن ها شهدا باشند هیچ گاه راه را به خطا نخواهند رفت.

* تمام مشکلات به برکت ولایت فقیه حل می‌شود

وی با بیان اینکه در ابتدای وصیت‌نامه شهدا به نام امام خمینی (ره) و ولایت فقیه اشاره شده است خاطرنشان کرد: شهیدان به دلیل اینکه مقلدشان مراجع بودند و گوش به فرمان ولی فقیه خود بودند برای ما الگویی بس ارزشمند هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز هر چه داریم از ولایت فقیه است بیان کرد: باید همگان پیرو خط ولایت فقیه بوده و فرامینشان را سرلوحه کار و امور خویش قرار دهیم.

سبحانی تصریح کرد: همگان باید واقف باشند اقتدار و عزمت امروز ما ایرانیان در سایه ولایت فقیه است و هیچ مشکلی نیست که به برکت ولایت فقیه حل نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمین گیر شدن استکبار جهانی و رسوایی رژیم غاصب صهیونیست و تمامی این امور در سایه و برکات ولایت مطلقه فقیه است.

انتهای پیام/79015/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول