اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 3000 میلیون ریال

پروژه آبرسانی منطقه آبچندار گلال لوداب به بهره‌برداری رسید

با حضور جمعی از مسئولان آب و فاضلاب روستایی و با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیون ریال، پروژه آبرسانی به منطقه آبچندار گلال بخش لوداب به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی منطقه آبچندار گلال لوداب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان پروژه آبرسانی به روستای آبچندار گلال از توابع بخش لوداب افتتاح شد.

سجاد رستگار در آیین افتتاحیه این مراسم با بیان این‌که آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد روند روبه رشدی داشته است، اظهار داشت: کمبود اعتبارات و مشکلات مالی نتوانست هیچ خللی در عزم آب و فاضلاب روستایی در خدمات‌رسانی به روستاها ایجاد کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اهالی روستای آبچندار گلال مدت‌ها از مشکلات ناشی از کمبود آب شرب رنج می‌بردند، گفت: با افتتاح این پروژه اهالی این روستای 105 خانواری تا 100 سال آینده هیچ مشکلی از جهت تامین آب شرب سالم ندارند.

این مسئول در آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مخزن ظرفیت ذخیره 300 هزار لیتر آب را دارد و خط انتقال و شبکه توزیع این پروژه نیز 6 هزار و 500 متر است.

رستگار با اشاره به مدت زمان انجام این پروژه افزود: این پروژه در فاصله زمانی هفت ماه و با بالاترین کیفیت به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این مطلب که استفاده غیرمجاز و هدر روی آب روستاها به صورت فزاینده‌ای رویه افزایش است، تصریح کرد: به همان اندازه که خدمات‌رسانی آب و فاضلاب روستایی در تامین آب شرب سالم به روستاها افزایش یافته متاسفانه انشعابات غیرمجاز و هدر روی آب در روستاها نیز به همان میزان افزایش پیدا کرده است که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه این معضل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/82008/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول