اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب فهرج عنوان کرد

آبرسانی به 30 روستای فهرج

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فهرج گفت: کار آبرسانی به 30 روستای فاقد آب آشامیدنی در شهرستان فهرج انجام شده است.

آبرسانی به 30 روستای فهرج

احمد بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: کار آبرسانی به 30 روستای فاقد آب آشامیدنی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فهرج با اشاره به توسعه و بازسازی شبکه آب آشامیدنی در روستاهای فهرج تصریح کرد: برای توسعه و بازسازی شبکه آب آشامیدنی 20 روستای این شهرستان اعتباری بالغ بر 370 میلیون ریال صرف شده است.

وی افزود: برای راه‌اندازی مجتمع آب آشامیدنی محمدآباد دهگاوی، اجرای چهار کیلومتر شبکه داخلی، خرید کلرزن گازی و بازسازی منبع هوایی یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

بهرامی با اشاره به آبرسانی به روستای دهنو اسلام‌آباد بخش نگین کویر فهرج بیان داشت: برای آبرسانی به این روستا شش کیلومتر شبکه داخلی و خط انتقال با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی خط انتقال از دو راهی چاهدگال به طرف روستای اسد‌آباد انگوری در بخش نگین کویر اجرایی شد، گفت: اجرای این طرح 700 میلیون تومان هزینه برده است.

بهرامی از اجرای خط انتقال تا منبع آب روستای علی‌آباد چاهدگال برای 9 روستای بخش نگین کویر خبر داد و ابراز داشت: خط انتقال به روستاهای یوسف‌آباد چاهدگال، مرادآباد چاهدگال، محمدآباد، محمودآباد، ابراهیم‌آباد، قدرت‌آباد،‌ توکلاباد، دهنو آزادگان و همچنین ساخت دو باب منبع بتنی به حجم 500 و 100 متر مکعب و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ با اعتبار 13083 میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/80013/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول