اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خواستار شد

پیش‌بینی بودجه برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاها

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی بودجه خارج از ضوابط بودجه را برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاها از سوی وزارت نیرو خواستار شد.

پیش‌بینی بودجه برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مردم روستای فالیزان از روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک در مسجد این روستا اظهار داشت: طرح هادی و آب شرب از مهم‌ترین مشکلات مردم روستاهای شهرستان آبیک است.

وی افزود: با هماهنگی با مسئولان آبفای استان قزوین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان، مشکلات طرح هادی و آب شرب مردم روستاهای آبیک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بازنگری در طرح هادی و رفع کمبود آب شرب در روستاهای آبیک ضروری است که برای تحقق این مهم باید اعتبارات مناسب تخصیص یابد.

مردم روستای فالیزان از محمدی درخواست کردند که نسبت به نبود آب شرب و رفع کمبود آب شرب در این روستا تدابیر لازم را بیندیشند.

مردم اذعان کردند که در خیابان اصلی روستا 15 خانوار از آب شرب برخوردار نیستند که نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از مسئولان آبفای روستایی شهرستان آبیک درخواست کرد که آبرسانی سیار به طور موقت در روستا صورت گیرد تا تمهیدات لازم برای رفع کامل مشکل موجود اندیشیده شود.

انتهای پیام/77006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول