اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت اعلام کرد

بازسازی 2 هزار متر شبکه آب‌رسانی شهرک حسین‌آباد جیرفت

مدیر امور آب و فاضلاب شهری جیرفت گفت: دو هزار و 200 متر از لوله‌های تخریب شده بر اثر سیل اخیر شهرک حسین‌آباد جیرفت بازسازی شده و آب‌رسانی در این منطقه به حالت عادی بازگشته است.

بازسازی 2 هزار متر شبکه آب‌رسانی شهرک حسین‌آباد جیرفت

احمد سنجری در حاشیه بازدید از عملیات بازسازی و توسعه شبکه آب‌رسانی شهرک حسین‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: وقوع سیل در این شهرک طی هفته‌های اخیر منجر به تخریب تأسیسات آب‌رسانی شبکه توزیع آب شهری شده است.

وی افزود: بر همین اساس هم‌اکنون دو هزار و 200 متر از لوله‌های تخریب شده، شهرک مذکور توسط امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت بازسازی شده و آب‌رسانی به این منطقه به حالت عادی بازگشته است.

سنجری تصریح کرد: در این راستا توسعه شبکه برای اماکن ساخته شده که مردم در آن سکونت دارند، صورت پذیرفته است.

وی ابراز داشت: عملیات اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بیش از 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری به پایان رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری جیرفت بیان داشت: برای رفع مشکل شهرک حسین‌آباد نیاز به 6 کیلومتر توسعه شبکه با استفاده از لوله پلی‌اتیلن و اعتبار حداقل حدود 750 میلیون تومان است.

سنجری عنوان کرد: اما به دلیل کمبود اعتبارات تحقق این امر در کوتاه‌مدت میسر نمی‌شود به همین دلیل نیازمند همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان جیرفت و استان کرمان است.

انتهای پیام/80001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول