اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آبفای ماهشهر خبر داد

افزایش ظرفیت و بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی ماهشهر

مدیر اداره آبفای ماهشهر از افزایش ظرفیت و بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی این شهرستان خبر داد.

افزایش ظرفیت و بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدحسین شیرانی اظهار کرد: گروه تعمیرات و نگهداری آبفا ماهشهر موفق شد، شش عدد پمپ از رده خارج در این شهرستان را به مدار فعالیت بازگرداند.

وی تصریح کرد:  به منظور بازگرداندن پمپ‌های خرابی که به واسطه مواردی چون آشغال گرفتگی، نوسانات برق و مواردی مشابه از رده خارج می‌شوند گروه تعمیر و نگهداری آبفای ماهشهر در هر ماه تقریبا پنج عدد پمپ خراب را  به مدار بهره‌برداری باز می‌گرداند.

مدیر اداره آبفای ماهشهر ادامه داد: واحد تعمیر و نگهداری این اداره به کمک کارگاه سیم پیچی خود در مرداد ماه سال جاری شش عدد پمپ آب و فاضلاب را تعمیر و مجددا به مدار فعالیت برگرداند.

وی از دیگر اقدامات این واحد در ماه گذشته را افزایش تعداد پمپ‌های آب در دریاچه نمک ماهشهر عنوان کرد و گفت: به منظور تقویت فشار و آبگیری تلمبه خانه تهران جنوب که پمپاژ آب حوزه  ناحیه صنعتی را بر عهده دارد دو عدد پمپ جدید 90 کیلو وات نصب شد.

شیرانی در پایان عنوان کرد: با اجرای این مهم که به کمک واحد تعمیرات و نگهداری آبفا ماهشهر صورت گرفت با ایجاد تعادل در خطوط توزیع آب ظرفیت آبرسانی به سطح شهر افزایش یافت.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول