اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

آبرسانی به روستاها ادامه می‌یابد

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: آبرسانی به روستاها به عنوان یک ضرورت حیاتی بدون وقفه و خللی با سرعت و دقت لازم ادامه می‌یابد.

آبرسانی به روستاها ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس و مدیران اجرایی در آستانه هفته دفاع مقدس در فرمانداری بیله‌سوار برگزار شد، اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی و شهرستان رقم خوبی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی از جمله مجتمع آبرسانی خرسلو در نظر گرفته شده اما تاکنون این اعتبارات جذب نشده است.

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا در حل مشکلات به ویژه مشکل اعتبارات ملی تلاش کنند تا شاهد جذب این اعتبارات باشیم.

زیبانژاد تصریح کرد: در صورت تأمین این اعتبارات هیچ مشکلی را در آبرسانی روستاها شاهد نمی‌باشیم.

زیبانژاد این شهرستان را از قطب‌های کشاورزی و تولید متنوع محصولات زراعی برشمرد و خاطر نشان کرد: از جمله پروژه‌هایی که در حال اجرا می‌باشد آسفالت سه راهی خرسلو،‌ تصفیه‌خانه آب و فاضلاب بیله‌سوار، بهسازی کمربندی و پایانه مرزی بیله‌سوار است که به سرعت در حال اجرا می‌باشد.

وی اضافه کرد: از جمله پروژه‌های مهم در منطقه که می‌تواند تحول‌آفرین باشد تکمیل پایاب سد خداآفرین است که توجه جدی مسئولان منطقه‌ای، ‌استانی و ملی را می‌طلبد چرا که تکمیل آن به رونق کشاورزی منطقه کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله‌سوار توجه جدی نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار را به حل مشکلات گمرک مرزی و فعالیت اقتصادی مرزنشینان یادآور شد و بیان کرد: گازرسانی به روستاها نیز از طرح‌های اولویت‌داری است که قول مساعد برای گازرسانی به اجیرکندی، خلفه‌لو و شورگول داده شده است.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار نیز در سخنانی گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان می‌باشیم.

شکور زارع غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همایش بزرگ بسیجیان بیله‌سوار و پیاده‌روی خانوادگی را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

وی از نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس همزمان با بازگشایی مدارس در اول مهر ماه خبر داد و افزود: مسابقات تیراندازی در تمام رده‌های سنی به همت سپاه ناحیه بیله‌سوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62003/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول