اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان زنجان خبر داد

تشکیل مرکز داوری بخش تعاون در زنجان

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان زنجان گفت: مرکز داوری بخش تعاون در استان زنجان تشکیل می‌شود.

تشکیل مرکز داوری بخش تعاون در زنجان

رضا سواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور رسیدگی به دعاوی اعضای شرکت‌های تعاونی و نیز اتحادیه‌های تعاونی و جلوگیری از طولانی بودن مراحل اداری رسیدگی قضایی و همکاری با دادگستری استان، مرکز داوری اتاق تعاون در زنجان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز داوری اتاق تعاون تلاش می‌کند تا با ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از بخش تعاون، نسبت به پویایی و تداوم فعالیت‌های تعاونی اقدامات اساسی انجام دهد، خاطرنشان کرد: این مرکز داوری بر اساس تصمیم هیئت مدیره اتاق تعاون استان در جلسه هفته تعاون ایجاد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان زنجان از شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی استان زنجان خواست تا در مفاد همه قراردادهای منعقده بین اعضا و سایرین، مرکز داوری اتاق تعاونی استان را به عنوان داور و حکم معرفی کنند تا زمان رسیدگی و صدور رای داوری کوتاه‌تر باشد.

وی یادآور شد: در بسط و گسترش فعالیت‌های مرکز داوری اتاق تعاون استان زنجان از نظرات تخصصی و کارشناسی رئیس کل دادگستری استان، دادستان، قضات توانمند، اعضای کانون وکلای دادگستری و سایر کارشناسان و حقوق‌دانان استفاده می‌شود.

عضو حقوق‌دان هیئت مدیره اتاق تعاون استان زنجان در این زمینه اذعان داشت: سعی داریم در نخستین فرصت تمهیدات کارشناسی با تشکیلات سازمان یافته داروی در این مرکز ایجاد کنیم تا خدمات بیشتری به بخش تعاون و تعاون‌گران استان ارائه دهیم.

صالح‌آقایی با بیان اینکه شورای حل اختلاف تعاون در گذشته خدمات ارزنده‌ای را به بخش تعاون استان زنجان ارائه کرده است، ادامه داد: ما نیز سعی داریم خدمات حقوقی بیشتری را به اعضا ارائه دهیم.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان نیز با بیان اینکه اقدامات اجرایی ایجاد مرکز داوری در استان زنجان آغاز شده است، افزود: منتظر دریافت پیش‌نویس اساس‌نامه و آیین‌نامه‌های اجرایی، چارت تشکیلاتی مرکز داوری از سوی کار گروه تخصصی آن هستیم.

محسن جاویدان تصریح کرد: با تصویب هیئت مدیره اتاق تعاون، عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند رسیدگی به پرونده‌های ارسالی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دست اقدام بوده و تلاش در راستای بهبود وضعیت موجود را هدف خود می‌دانیم.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول