اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

یادواره شهید دیالمه در بیدستان قزوین برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهید دکتر عبدالحمید دیالمه، شهید شاخص سال 92 در شهر بیدستان استان قزوین برگزار شد.

یادواره شهید دیالمه در بیدستان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، یادواره شهید شاخص سال 92 شهید دکتر عبدالحمید دیالمه عصر امروز در سالن همایش‌های شهرداری بیدستان با حضور جمعی از جوانان، بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه قزوین در این مراسم با اشاره به وجود روحیه ایثار و شهادت در رزمندگان اظهار کرد: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس با دلاورمردی و رشادت‌های خود، زندگی در ایرانی آزاد را برای همه ملت به ارمغان آوردند.

کاظمی زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس را وظیفه امروز مردم در قبال تلاش‌های ایثارگران خواند و افزود: یکی از مهم‌ترین این ارزش‌ها پیروی از ولایت فقیه است؛ همان گونه که رزمندگان با پیروی از امام خود توانستند در مقابل دشمنی پیروز شوند که تمام دنیا او را حمایت می‌کرد.

وی ادامه داد: به برکت حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم انقلابی ایران امروز آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان نظام استکباری و نظام سلطه رسوخ کرده و موجبات هراس دشمن شده است و به زودی همه دنیا شاهد فروپاشی نظام سلطه غربی آمریکایی است.

وی با بیان اینکه ساختار انقلاب اسلامی با تمامی انقلاب‌های دنیا متفاوت است، خاطرنشان کرد: انقلاب ایران ساختاری مردم‌محور دارد و با وجود تمام فشارها و برخلاف تصورات غلط دشمنان در به زانو درآوردن انقلاب اسلامی، این ملت و نظام با ایستادگی خود در برابر همه فشارها حقانیت و قدرت خود را به رخ جهانیان کشیده است.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول