اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای شهرک باب‌تنگل زرند برگزار شد

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیستمین یادواره شهدای سرافراز شهرک باب‌تنگل قدمگاه شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره شهدای شهرک باب‌تنگل زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیستمین یادواره شهدای سرافراز شهرک باب‌تنگل قدمگاه شهرستان زرند جمعه شب باشکوه خاصی در مسجد ابوالفضل (ع) این منطقه برگزار شد.

این آیین معنوی به همت ستاد یادواره شهدای باب‌تنگل قدمگاه و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف آشنایی نسل جوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند در این آیین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: مردم ولایتمدار ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان انقلاب و اسلام به اثبات رساندند.

وی ولایت‌مداری را از ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد و بیان داشت: شهدای والامقام با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن را به همگان نشان دادند و عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهدا است.

امام جمعه زرند با بیان اینکه شهدا در راه خدا سختی زیادی کشیدند و همواره در فکر معامله با خدا بودند، افزود: اکنون مهم‌ترین وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است و باید به عهد و پیمانی که با شهدا بستیم، پایبند بوده و به وظیفه خود یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عمل کنیم.

شرکت‌کنندگان در این یادواره با حضور در مزار مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/80022/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول