اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

برگزاری 7 یادواره شهدا در ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری هفت یادواره شهدا در ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

برگزاری 7 یادواره شهدا در ملایر

اسماعیل حمزه‌لویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، عزت و سرافرازی امروز ملت ایران را مرهون رشادت و خون پاک شهدا برشمرد.

وی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در هفته دفاع مقدس با همکاری سایر نهادهای شهرستان دو برنامه عمده و شاخص را در راستای کار خود دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و ابراز داشت: در این مراسم ابتدا مزار مطهر شهدای گمنام در میدان امامزاده عبدالله ملایر غبارروبی می‌شود و در ادامه با حضور مسئولان، مردم و خانواده‌های معظم شهدا سایر گلزارهای شهر ملایر نیز عطرافشانی خواهد شد.

وی از مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در این هفته خبر داد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا کمترین کار در قبال رشادت و از خودگذشتگی شهدا و صبر این خانواده‌ها است.

حمزه‌لویی از برگزاری سه یادواره شهدا در ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه ناحیه ملایر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هفت یادواره در مناطق مختلف شهرستان برگزار شده که با این تعداد یادواره در هفته دفاع مقدس به 10 یادواره خواهد رسید.

وی بیان داشت: بیشتر یادواره‌های شهدا در شهرستان ملایر در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری 45 یادواره در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان توسط بنیاد شهید ملایر اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها از اول تیر ماه شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت در بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول