اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح:

تهاجم فرهنگی دشمن در برابر فرهنگ اصیل عشایر شکست خورده است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهاجم فرهنگی دشمن در برابر فرهنگ اصیل عشایر که برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی بوده، شکست خورده است.

تهاجم فرهنگی دشمن در برابر فرهنگ اصیل عشایر شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در جمع سران بسیجی ایلات و طوایف بویراحمد که با حضور 150 نفر از بسیجیان این قشر و در محل حوزه مقاومت امام علی دشت‌روم برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقی مهم‌تر از دفاع مقدس در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب در کشور رخ نداده و می‌توان گفت در همه طول تاریخ ایران این برهه جز حساس‌ترین دوران بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه بخش مهمی از خاطرات دفاع مقدس متعلق به عشایر غیور است، بیان داشت: نقش بی‌بدیل عشایر در جنگ به خصوص در اوایل جنگ و ایستادگی آن‌ها با کمترین امکانات در برابر دشمنی تا بن دندان مسلح هیچ‌گاه از خاطره‌ها محو نمی‌شود.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان عشایر شهرستان بویراحمد نقش سران ایلات و طوایف در پیروزی انقلاب و موفقیت در جنگ تحمیلی را غیرقابل انکار دانست و اذعان داشت: این‌ها همواره به نظام و ارزش‌ها و به خصوص ولایت‌فقیه معتقد بوده‌اند و امروز در ولایت‌مداری عشایر در صف نخست قرار دارند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ عشایر را ناب و دست نخورده معرفی کرد و ابراز داشت: تهاجم فرهنگی دشمن به هیچ وجه نتوانسته این فرهنگ ناب را که ریشه در اعتقادات اسلامی دارد در خود حل کند.

وی ادامه داد: عشایر همیشه در پایبندی به معنویات ثابت‌قدم و استوار بوده‌اند و همین ارتباط با معنویت‌ها موجب شده که فرهنگ ناب آن‌ها در برابر هرگونه تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هیچ‌گاه شرایط سخت موجب نشده که در روحیه غیرت و جوانمردی عشایر غیور خللی وارد شود.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول