اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده کلید می‌خورد

بازدید اعضای شورا از مساجد و محلات شهر قرچک

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قرچک از مساجد و محلات سطح شهر از اوایل هفته آینده کلید می‌خورد.

بازدید اعضای شورا از مساجد و محلات شهر قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید نامداری، نایب رئیس شورای اسلامی در جلسه شورا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق وعده و قولی که به مردم خوب شهر قرچک داده بودیم و با صحبت‌های انجام شده در جلسه شورا مقرر شد، اعضای شورا به همراه مسئولیتی که مرتبط با مشکلات آن محل و یا منطقه است، در مساجد و محلات حضور پیدا کرده و از نزدیک برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی در ادامه افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بر این باورند که باید در کنار مردم بود و با آنان در خصوص برنامه‌های مختلف شهری مشورت کرد، چه بنده و چه دیگر اعضای شورای شهر این را یک تکلیف دانسته و با جان و دل با مردم خواهیم بود.

پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم را می‌پذیریم

مهدی زمانی افشار، خزانه‌دار شورای اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تبریک به تمام محصلان این شهر، ما باید همواره به یاد داشته باشیم که مردم شهر قرچک ولی‌نعمتان ما هستند و گوش دادن به مشکلات مردم کمترین کاری است که یک منتخب یا منتخبین شهر باید انجام دهند.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه می‌دانیم مردم خوب شهر قرچک صبور و با فرهنگ هستند، با تمام وجود انتقادات و یا پیشنهادات آنان را گوش خواهیم داد و انشاالله که بتوانیم با راهکارهای مناسب در خصوص هر چه بهتر شدن شهر تلاش کنیم.

نشست بررسی مشکلات مردم در تمام مساجد محلات برگزار می‌شود

علی بیات، عضو دیگر شورای اسلامی قرچک نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده انشاالله از اوایل هفته آینده نخستین نشست با مردم خوب و با فرهنگ شهرک فردیس خواهد بود که طی برنامه صورت گرفته بازدید کامل از شهرک فردیس خواهیم داشت و در ادامه در کنار مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) فردیس خواهیم نشست و به مشکلات آنان رسیدگی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه این نشست‌ها در تمام محلات و مساجد شهر انجام می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم به لطف خدا این بازدیدها برای مردم موثر باشد و ما بر آنیم تا روزی برسد که بتوانیم سربلند از این آزمون الهی بیرون بیاییم.

امیدواریم وعده‌هایی که به مردم دادیم عملی شود

محمد زمانی افشار، عضو شورای اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با نشست‌های بررسی مشکلات مردم در مساجد محلات قرچک عنوان کرد: امیدواریم قول‌هایی که به مردم دادیم و اعلام کردیم عملی شود تا زمانی که بنده و دیگر اعضا در سنگر خدمت‌رسانی به این مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم، برای مردم و از مردم بمانیم و خود را از آنان دور نگه نداشته و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار این شهر بدانند، درب شورای اسلامی شهر قرچک همه روزه به روی آنان باز است و آماده شنیدن سخنان و نقطه نظرات آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/2462/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول