اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز خبر داد

اجرای طرح سوادآ‌موزی در مساجد استان البرز

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز از اجرای طرح‌های سوادآموزی در مساجد این استان خبر داد.

اجرای طرح سوادآ‌موزی در مساجد استان البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداکبر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های این کانون ارائه خدمات علمی و فرهنگی و هنری به مردم است و در این راستا طی سال‌های اخیر برنامه‌های متعددی در سطح کشور و به طبع آن استان البرز انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های مردمی است، برنامه‌هایی که توسط این کانون‌ها طراحی و اجرا می‌شود، در راستای نیازها و مشکلات آحاد جامعه است.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز افزود: یکی از برنامه‌هایی که امسال و در آستانه بازگشایی مدارس کشور و فرارسیدن مهر ماه در دستور کار داریم، بر اساس توافقی است که میان ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد و سازمان نهضت‌ سوادآموزی منعقد شده است.

موسوی گفت: بر اساس این توافق کانون‌های مساجد امسال در اجرای طرح سواد‌آموزی با سازمان فوق همکاری داشته و به طبع آن در استان البرز این طرح اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در مهر ماه امسال شاهد برگزاری کلاس‌های سوادآ‌موزی در مساجد استان البرز خواهیم بود؟ گفت: برنامه‌ریزی لازم برای این منظور از سوی کانون‌ها صورت گرفته و همزمان با مهر ماه، کلاس‌های سواد آموزی در این کانون‌ها برگزار خواهد شد.

موسوی تاکید کرد: برنامه فوق در حال انجام است و به زودی اطلاعات مربوط به آن از سوی کانون فرهنگی مساجد استان البرز اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: هدف ما مبارزه با بی‌سوادی در استان البرز است و امیدواریم با همکاری‌ گسترده با سازمان نهضت سواد آموزی استان، بتوانیم گام‌های مثبت و موثری در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول