اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار تأکید کرد

ولایت فقیه مدلی کارآمد برای حل مشکلات

امام جمعه بهار گفت: عامل موفقیت ایران در دفاع مقدس روحیه ایثار، خودباوری، ایمان بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه بوده است، چراکه ولایت فقیه یک مدل کارآمد برای حل مشکلات است.

ولایت فقیه مدلی کارآمد برای حل مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان بسیج سپاه ناحیه بهار، اظهار داشت: سپاه برای نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دلسوزانه قدم بر می‌دارد و باید با بینش و بصیرت وارد عرصه شود و با پیروی از ولایت فقیه، موارد را رصد کرده و از ضربه خوردن نظام جلوگیری کند.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس باید رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثار و غیرت دینی رزمندگان اسلام برای مردم و به ویژه برای نسل جوان جامعه بیان شود.

امام جمعه بهار افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی در جنگی نابرابر، با کمبود امکانات روبرو بودیم اما  ارتش، سپاه و بسیج از دوران هشت سال حماسه و خون سربلند خارج شدند.

حاتم‌نیا بیان کرد: حماسه مردم و رزمندگان در آن دوران منجر به شکوفایی استعدادها، سربلندی، عدم انفعال، عدم وادادگی و تسلیم در برابر تهاجم و تحریم‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی شده است.

وی متذکر شد: عامل موفقیت و پیروزی ما در دفاع مقدس روحیه ایثار، از خود گذشتگی، خودباوری، ایمان بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه بوده است چرا که ولایت فقیه یک مدل کارآمد برای حل مشکلات کشور و جهان است.

امام جمعه بهار افزود: دفاع مقدس با رشادت‏‌های مردم ایران سرمایه‏‌ای برای کشور شد و حفظ و پاسداری از این آرمان‏‌ها و پاسداشت ارزش‌‏های دفاع مقدس امروز باید در رأس همه امور قرار گیرد.

حاتم‌نیا تصریح کرد: رزمندگان ما با پیروزی در این جنگ نه تنها یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند، بلکه زمینه عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا رقم زدند.

وی یادآور شد: اگر در جامعه تفکرات بسیجی و روحیه مقاومت نهادینه شود مشکلات کشور نیز کم خواهد شد. 

امام جمعه بهار ادامه داد: در دوران دفاع مقدس انقلاب به دیگر کشور ها صادر و ایران الگویی برای کشورهای آزادیخواه جهان شد.

حاتم‌نیا، آموزه‌های دوران جنگ تحمیلی را یک مکتب و فرهنگ ماندگار برای کشور معرفی و بیان داشت: همه ما مدیون شهادت‌طلبی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و برای پاسداری از ارزش های والای آن باید تلاش و همت کنیم تا برای همیشه فرهنگ مقابله با ظلم زنده بماند.

امام جمعه بهار اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز بیش از گذشته در آمادگی نظامی به سر می‌برند و به برکت پشتیبانی ملت ایران اقتدار و توان رزمی و دفاعی آنان در اوج است.

وی برگزاری یادواره شهدا و اجرای باشکوه مراسم هفته دفاع مقدس را بهترین شیوه انتقال فرهنگ و مفاهیم دوران مقدس و معرفی حماسه سازان این دوران برشمرد.

انتهای پیام/2499/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول