اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

راه توسعه و پیشرفت از مدرسه عبور می‌کند

استاندار ایلام گفت: راه توسعه و پیشرفت از مدرسه عبور می‌کند.

راه توسعه و پیشرفت از مدرسه عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود عباس‌زاده مشگینی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس ایلام اظهار داشت: راه توسعه و پیشرفت از مدرسه شروع شده و از مدرسه می‌گذرد و این راهی نیست که دیگران در ساخت آن دخالت داشته باشند و این مهم تنها بر عهده معلمان و مربیان است.

وی ادامه داد: می‌توان چنین اذعان کرد که هرچه داریم و نداریم از مدرسه است، شهر، داشته‌ها، ارزش ما و تمام افتخارات ما از مدرسه است.

این مسئول اضافه کرد: توجه به مدرسه توجه به همه نکاتی است که ارائه شد، که باید همه به این مهم توجه کنند.

عباس‌زاده مشگینی در ادامه سخنانش با انتخاب کلید واژه کیفیت به تشریح این موضوع پرداخت و تصریح کرد: کیفیت در هر علمی تعریف خاصی داشته و به عنوان مثال در علم مدیریت بازرگانی و اقتصاد این چنین تعریف شده که میزان انتظار شخص از یک شیء‌ نسبت به پولی که برای تهیه آن پرداخته است را کیفیت گویند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با طرح پرسشی از حاضران در آیین گفت: چقدر انسان‌ها در زندگی خود به کیفیت زندگی توجه دارند، آیا کمیت زندگی را ترجیح می‌دهند یا کیفیت زندگی را.  

وی ادامه داد: در مورد ارزشمندترین هدیه الهی که عمر است چقدر به کیفیت آن توجه داریم و بیشتر اوقات به طول آن دقت بیشتری داریم.

این مسئول اضافه کرد: معمولا در علم مدیریت، جامعه شناسی و ... شاخص‌هایی وجود دارد، شاخص مصرف، بهداشت، برخورداری از غذای خوب، گردش خوب، خانه خوب و ... از جمله این شاخصه‌هاست.

عباس‌زاده مشگینی تصریح کرد: برای کیفیت زندگی نیز چند تعریف وجود دارد که یکی از این تعاریف مربوط به فلسفه اومانیستی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: در این فلسفه کیفیت زندگی بر اساس این شاخصه‌ها تعریف شده است که از " بیشترین ثروت، بیشترین شهوت و بیشترین قدرت استفاده شود".

وی ادامه داد: نگاه اومانیستی به فلسفه زندگی استفاده از لذت‌های زندگی بوده و تعارفی هم در این تعریف خود ندارند.

این مسئول اضافه کرد: اگر از این دیدگاه به زندگی نگاه کنیم خیلی زندگی را باخته‌ایم، اکنون کشورهایی هستند که از این حیث خیلی جلوتر از ما هستند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

عباس‌زاده مشگینی تصریح کرد: اما کیفیت زندگی تعریف واقع‌تری دارد که آن کیفیت بر مبنای بقاء بوده و در واقع کیفیتی که در تاریخ باقی بماند، است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: شهادت اوج کیفیت زندگی واقع بینانه است که امیدوارم خداوند نصیب همه اهلش کند.

وی ادامه داد: آنانی که راه شهادت را انتخاب کرده‌اند در این میدان پیروز واقعی هستند، شهادت یعنی بریدن از جذابیت‌های زمین. 

انتهای پیام/2246/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول