اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون مطرح کرد

درخشش دانش‌آموزان بردخونی در استان بوشهر

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دانش آموزان منطقه بردخون در سال تحصیلی گذشته خوش درخشیدند به‌گونه‌ای که در رشته علوم تجربی رتبه اوّل و در رشته ریاضی مقام دوم استان بوشهر را کسب کردند.

درخشش دانش‌آموزان بردخونی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، بهرام حسینی‌پناه صبح امروز در جمع مدیران مدارس و کارشناسان حوزه ستادی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته اظهار داشت: وظیفه مدیران به‌عنوان عامل تغییر، ایجاب مى‌کند که علاوه بر ایفاى وظایف روزمره ادارى‌، سازمانى و توجه داشتن به کارآمد کردن حوزه مسئولیتی خود در جهت رشد و تعالى تمامى کارکنان تلاش کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش عامل اصلی و کلیدی توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است پس نظام‌های آموزشی بدون مدیریت و رهبری موثر قادر نخواهد بود که پاسخگوی مسئولیت‌های روز افزون خود باشند که مدارس نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

حسینی‌پناه اضافه کرد: مدیران بر همه جنبه‌های مدارس مدرن تاثیر می گذارند زیرا آنها سازمان‌هایی را اداره می‌کنند که تولیدشان انسان است و این انسان‌ها باید آن‌قدر ساخته شوند که به سهولت و با مهارت جذب بازارهای کار و زندگی شوند، بنابراین مدیران بیشترین تاثیر خود را بر اهداف مدرسه، یعنی دانش‌آموزان می‌گذارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: مدارس آماده حضور دانش‌آموزان هستند و فعالیت‌هایی مانند توزیع کتب درسی در مدارس، لباس فرم دانش‌آموزان،نظافت کلاس‌های درسی و رنگ‌آمیزی دیوارها و کلاس‌ها،پاکسازی اطراف مدارس،تشکیل دوره‌های ضمن خدمت،تشکیل کارگروه‌های تخصصی، تأمین نیازهای مدارس، توزیع تجهیزات در مدارس و سازماندهی نیروها دراین راستا صورت گرفته است.

وی با تحسین افتخارات کسب شده ادامه داد: در ارزیابی از نتیجه آزمون خرداد گذشته دانش‌آموزان منطقه بردخون در رشته علوم تجربی رتبه اوّل استان، در رشته ریاضی مقام دوم استان و رشته علوم انسانی رتبه ششم استان را به‌دست آورده است و پورتال هوشمند دبستان 15خرداد بردخون نیز توانسته مقام اول استان و سی و دوم کشور را کسب کند که از تلاش دانش‌آموزان و دبیران آنان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/66006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول