اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نزول برکت در بردخون با حضور خدام حرم مطهر رضوی

تعدادی از خدام حرم مطهر رضوی در ادامه سفر خود به استان بوشهر به شهر بردخون سفر کرده و این حضور موجب برکت در شهر بردخون شد.

نزول برکت در بردخون با حضور خدام حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور بخشدار بردخون پیش از ظهر امروز در حاشیه استقبال از خدام رضوی در شهر بردخون اظهار داشت: مردم ولایتمدار بردخون از سالها پیش درخواست‌های متعددی برای حضورخادمان حرم حضرت امام رضا(ع) دراین منطقه داشتند که با حمایت فرماندار و مسئولان شهرستان این خواسته محقق شد و امروز شاهد حضور این عزیزان در منطقه هستیم.

وی افزود: به منظور استقبال از خدام رضوی ستادی در بردخون تشکیل شد که حوزه مقاومت کربلا مسئولیت آن را به عهده گرفت و ادارات و نهادها وخیرین و مردم نیز مشارکت و همراهی بسیار خوبی داشتند تا مراسمی شایسته مقام والای حضرت امام رضا(ع) برگزار شود.

محمّدپور با تقدیر از همکاری مردم و مسئولان گفت: فضای معنوی و وصف نشدنی در منطقه ایجاد شد و مردم با شنیدن خبر حضورخادمان حرم رضوی سرا زپا نمی‌شناختند و لحظه شماری می‌کردند وامروز دیدیم که با چه شور وشوقی ازآنان استقبال کردند که در منطقه بی سابقه است و این از برکت دوستی اهل بیت بویژه وجود حضرت امام رضا(ع) است.

بخشدار بردخون تعاون و همکاری مردم در امورخیر و ابعاد مختلف نظام را ستود و ادامه داد: مردم بردخون همواره در عرصه‌های حمایت از نظام و برنامه‌های دینی وانقلابی حضوری گرم و بی مثال داشته‌اند و از دستاوردهای انقلاب پاسداری کرده‌اند و امروز دیدیم که مردم از شهر و روستاها با وجود همه سختی‌ها و بدون وسیله نقلیه خود را به این مراسم رساندند و صحنه‌هایی زیبا و به یادماندنی خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد پرنور حضرت امام رضا(ع) همایش امامزادگان ساعت17 روز دوشنبه 25 شهریور در امامزاده شاهزاده محمّد روستای بردخون کهنه با حضور مسئولان استان و شهرستان و مردم ولایتمدار بردخون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66003/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول