اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خدام آستان قدس رضوی

بردخون به پیشواز میلاد امام رضا(ع) می‌رود

با حضور تعدادی از خدام حرم مطهر رضوی در شهر بردخون، این شهر به پیشواز میلاد امام رضا(ع) می‌رود.

بردخون به پیشواز میلاد امام رضا(ع) می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بخشدار بردخون صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد استقبال از خدام آستان قدس رضوی اظهار داشت: دهه کرامت یادآور دوستی و محبت کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است که تا پای جان از هم حمایت کردند.

مسعود محمّدپور افزود: این ایام فرصت ارزشمندی برای شناساندن ابعاد شخصیتی و معنوی حضرت امام رضا (ع) است زیرا مردم شناخت درستی از این امام عزیز ندارند و تنها به غریب الغربا بودن آن حضرت اشاره می‌کنند.

وی اضافه کرد: تجلیل از امام رضا (ع) تجلیل از خداست و فرزندان امام موسی کاظم (ع) به گردن ما ایرانی‌ها حق زیادی دارند و همه مدیون این بزرگوران هستیم.

بخشدار بردخون ادامه داد: امسال ششمین سال متوالی است که مردم در جشن‌های زیر سایه خورشید در نقاط دور و نزدیک کشورمان، میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت را جشن می‌گیرند که بخش بردخون نیز متبرک به قدوم خادمان حرم رضوی خواهد بود.

محمّدپور تصریح کرد: کاروان خادمان حرم رضوی روز شنبه 23 شهریور وارد شهر بردخون می‌شوند و آیین استقبال از آنان ساعت 19 روز شنبه از بانک انصار تا مسجد جامع بردخون برگزار می‌شود که این عزیزان پرچم متبرک امام رضا(ع) را در مسجد جامع نصب می‌کنند و مراسم ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون نیز گفت: همایش امامزادگان روز دوشنبه 25 شهریور در بارگاه امامزاده شاهزاده محمّد روستای بردخون کهنه برگزار می‌شود و مراسم ویژه جشن میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت امامزادگان اجرا می‌شود.

یوسف درویشی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور مردم در مراسم استفاده کنیم و با بهره‌گیری از تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی مردم را وارد صحنه کنیم که در این زمینه مشارکت مردم و مسئولان ضروری است.

وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر عبور خادمان، تزیین و چراغانی کردن خیابان‌ها، حضور یکپارچه سادات با لباس سبز، گرامیداشت میلاد امام رضا(ع)،دیدار با خانواده‌های معظم شهداء از جمله برنامه‌های استقبال از خادمین حرم رضوی در شهر بردخون است.

در ادامه یوسف درویشی فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون به عنوان مسئول ستاد استقبال از خادمین حرم رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/66003/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول