اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو پیام جداگانه عنوان شد

پیام تبریک نماینده بویراحمد و دنا به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس صادر کرد.

پیام تبریک نماینده بویراحمد و دنا به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ارسال دو پیام جداگانه هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در اولین پیام آمده است: هفته دفاع مقدس منشاء غرور ملی و یادآور خاطرات و جلوه‌های عزت‌آفرین و افتخارآمیزی از استقامت و پایداری و بیداری دلیرمردان ایران اسلامی است که در برابر تجاوز آشکار و ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام که از طرف قدرت‌های استکباری حمایت می‌شد را در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش گذاشت.

هشت سال دفاع مقدس تجلی‌گر صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی فرزندان سرافراز این آب و خاک است که با توکل بر خداوند سبحان و تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات من الذله»کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کردند و نام ایران و ایرانی را برای همیشه تاریخ سرافراز کردند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف بویراحمد و دنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت‌مدار و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از حماسه‌آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی‌مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم.

زارعی در پیامی دیگر بازگشایی مدارس را تبریک گفته و افزوده است: آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه کشور و کانون امید، پیشرفت و تعالی میهن اسلامی است. بدون تردید موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌های علمی و پژوهشی و فناوری و توسعه علمی کشور نظیر رشد کم سابقه مقالات علمی، دستیابی به دانش شبیه‌سازی و فناوری هسته‌ای و گسترش کم‌سابقه دامنه ابتکارات و اختراعات حاصل تلاش‌های صادقانه و بی‌شائبه و مجاهدات معلمان گرامی در دهه‌های گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

یقیناً دستیابی به اهداف چشم‌انداز توسعه و پیشرفت کشور در گرو همین ایثارگری‌ها و اهتمام و توجه دولت و مجلس شورای اسلامی به نظام آموزش و پرورش کشور میسر خواهد بود.

در همین راستا امید است که آموزش و پرورش استان سال جدید را با رویکرد تحقق تعلیم و تربیتی کیفیت محور و تحول مدار آغاز نماید و با همراهی تمامی بزرگواران به ویژه فرهنگیان والامقام، دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی شاهد تحولی همه جانبه و ارتقای کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی استان باشیم.

اینجانب فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، گشایش دوباره مدرسه‌ها و آغاز سال تحصیلی 93-92 را به عموم دست‌اندرکاران امر مقدس تعلیم و تربیت به ویژه فرهنگیان گرانقدر، پرتلاش، دلسوز و متعهد و‌ دانش‌آموزان گرامی و به همه رهپویان طریق علم و معنویت در استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تبریک عرض نموده و از خداوند موفقیت و سرافرازی پویندگان علم را مسئلت می‌دارم.

انتهای پیام/2571/ب/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول