اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

گرایش‌های سیاسی افراد مدّنظرم نیست/ اعتدال و امید در کشور موج می‌زند

استاندار زنجان با بیان اینکه گرایش‌های سیاسی افراد مدّنظرم نیست، گفت: اعتدال و امید در کشور موج می‌زند.

گرایش‌های سیاسی افراد مدّنظرم نیست/ اعتدال و امید در کشور موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع استاندار قبلی و معارفه خود به عنوان استاندار جدید زنجان با اشاره به انتخابات برگزار شده در 24 خرداد ماه اظهار داشت: مردم در آن انتخابات مشی و روش اعتدال را انتخاب کرده‌اند.

وی اعتدال، امید و عقلانیت را مشی انتخابی مردم در انتخابات خرداد ماه اعلام کرد و افزود: مشی انتخاب شده توسط مردم اقتدار بین‌المللی را برای مردم ایران به همراه آورده است.

استاندار زنجان به نرمش به وجود آمده در مشی دشمنان ایران و نظام اشاره و تصریح کرد: این نرمش از نتایج انتخاب مردم در انتخابات به وجود آمده است.

وی با اشاره به پیروزی مشی اعتدال و عقلانیت در انتخابات خرداد ماه تاکید کرد: پایان افراطی‌گری از نتایج انتخابات است که باید مدّنظر قرار گیرد.

انصاری کاهش مشکلات ناشی از افراطی‌‌گری را از نتایج مشی اعتدال و امید در کشور دانست و ادامه داد: هر اقدامی در استان باید در سایه احترام و حفظ حرمت افراد انجام شود.

وی با تکراری خواندن مراسم تودیع و معارفه در کشور اضافه کرد: یادمان باشد که نمی‌شود با تبلیغات کارهای انجام نشده، حساب شده‌ها را به حساب نشده‌ها گذاشت.

استاندار زنجان با تقدیر از همه کسانی که در معرفی وی به عنوان استاندار زنجان نقش داشتند، ادامه داد: ادامه کار به دور از گرایش‌های سیاسی خواهد بود.

در ابتدای این مراسم استاندار قبلی زنجان گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران مدیریت خود ارائه کرد که این گزارش شامل همه حوزه‌های کاری از جمله سرمایه‌گذاری، اشتغال، ورزش و صادرات هم می‌شد.

محمد رئوفی‌نژاد با اشاره به موفقیت‌های کسب شده برای استان زنجان طی هشت سال گذشته از جمله پنج سال دوران مدیریت خودش تصریح کرد: این موفقیت‌ها مرهون تعامل موجود در بین نیروها است.

در این مراسم نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضران برای استاندار قبلی و جدید زنجان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول