اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

نخستین استاندار بومی زنجان فردا معارفه می‌شود

نخستین استاندار بومی زنجان فردا با حضور وزیر کشور معارفه می‌شود.

نخستین استاندار بومی زنجان فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فردا در مراسمی با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی، جمشید انصاری به عنوان نخستین استاندار بومی و نخستین استاندار دولت یازدهم در استان زنجان معرفی می‌شود.

در این مراسم که قرار است از ساعت 9:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه آغاز شود از تلاش‌های چند سال محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان نیز تقدیر خواهد شد.

28 مهرماه 1387 بود که به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران، محمد رئوفی‌ن‍ژاد به عنوان استاندار جدید زنجان جایگزین قوام نوذری شد، این سردار خستگی‌ناپذیر فردا جای خود را به جمشید انصاری خواهد داد.

گفتنی است، 26 شهریورماه نیز بر اساس پیشنهاد وزارت کشور که در آخرین جلسه دولت به تصویب هیئت وزیران رسید، جمشید انصاری به عنوان استاندار زنجان انتخاب شد.

بنا بر این گزارش جمشید انصاری که در مجلس هشتم نمایندگی مردم زنجان را در مجلس شورای اسلامی بر عهده داشته است از سوی وزیر کشور برای تصدی استانداری زنجان به دولت معرفی و با تصویب هیئت وزیران در جلسه 26 شهریورماه جایگزین محمد رئوفی‌نژاد شد.

انصاری پیش از این، استانداری آذربایجان‌غربی را در سوابق کاری خود داشته است.

انتخاب جمشید انصاری به عنوان استاندار زنجان با توجه به بومی بودن وی بازخوردهای خوبی در جامعه داشته است و مردم از آن به عنوان فرصتی برای توسعه استان زنجان یاد می‌کنند.

انتهای پیام/2308/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول