اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راور:

اشتغال از نیازهای اساسی امروز کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور گفت: ایجاد اشتغال یکی از نیازهای امروز کشور است که همه دستگاه‌ها باید اهتمام ویژه‌ای بر آن داشته باشند.

اشتغال از نیازهای اساسی امروز کشور است

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: ایجاد اشتغال یکی از نیازهای امروز کشور است که دستگاه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران ثابت کرد با توانایی و پشتکار می‌تواند تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و در تمام‌ عرصه‌ها به خودکفایی دست یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور از بیکاری به عنوان یکی از مشکلات جامعه امروز کشور یاد کرد و اظهار داشت: سپاه راور حرکت‌های فرهنگی قابل قبولی در عرصه کار و اشتغال داشته‌ و تاکنون 320 مورد وام مشاغل خانگی به متقاضیان بسیجی پرداخت کرده است.

وی از ظرفیت بالای بسیجیان شهرستان راور در راستای اجرای مشاغل خانگی یاد کرد و گفت: طرح‌ها‌یی از جمله پرورش کبک و بلدرچین و مرغ بومی، توزیع دستگاه جوجه‌کشی 500 قطعه‌ای، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید کود ورمی کمپوست خانگی، راه‌اندازی کارگاه فیلترسازی، پرورش دام سبک، راه‌اندازی تعاونی‌های تولیدی و توزیعی محصولات کشاورزی و کارگاه‌های پرورش قارچ خانگی و حمایت و ترویج واحد گلخانه‌ای پرورش گیاهان دارویی‌ از مهم‌ترین آن‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور خاطر نشان کرد: از فعالیت‌های بسیج سازندگی، کمک و یاری رساندن به نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی که با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها و با تشکیل گروه‌های جهادی و حضور این گروه‌ها در روستاهای محروم و دورافتاده در تمام‌ عرصه‌های عمرانی‌، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی است.

محمودی خواستار کمک و یاری همه مجموعه‌ها برای همراهی تا آخرین مرحله اشتغالزایی جوانان شد و افزود: توجه و اهمیت به مناطق محروم و دور دست در اولویت برنامه‌های سپاه در عرصه اشتغال و کارآفرینی است.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول