اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

ایجاد اشتغال برای بیش از 4 هزار نفر در بخش صنعت قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در صورت تزریق سرمایه بیش از 2 هزار و 654 میلیارد ریال برای 4 هزار و 200 نفر در بخش صنعت در استان قم اشتغال ایجاد می‌شود.

ایجاد اشتغال برای بیش از 4 هزار نفر در بخش صنعت قم

یونس عالی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با مثبت ارزیابی کردن رویکرد دولت به بخش صنعت اظهار داشت: آغاز به کار این دولت جوانه‌های فراوانی از امید را در لایه‌های مختلف جامعه از جمله بخش صنعت رویانیده است.

وی تصریح کرد: اکنون بستر مناسبی در بخش تولید و قرارگرفتن در مسیر رشد و توسعه ایجاد شده است که در این راستا صنعت‌گران نیز فرکانس‌های مثبتی از رویکردهای تیم اقتصادی دولت دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: وضعیت موجود در دریافت سیگنال‌های مثبت صنعتگران موجب امیدواری در بهبود فضای کسب‌وکار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه جلسات مستمری برای اشتغال افراد تحصیل‌کرده در قم تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر اشتغال تحصیل‌کردگان یک ضرورت است که در این راستا در تلاش هستیم برای صیانت از تولید و اشتغال در بخش صنعت، موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در این حوزه را برطرف کنیم.

عالی پور ابراز کرد: امیدواریم با حرکت‌های آغاز شده و با پیگیری حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان، تسهیلات ارزان قیمت و اعتلای نقدینگی، به بخش صنعت اختصاص یابد و در آینده به رشد فزاینده‌ای دست یابیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت طرح‌های صنعتی بالای 60 درصد در استان قم اشاره و ابراز داشت: 175 طرح در استان قم از پیشرفت بالای 60 درصد برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در گروه‌های لاستیک و پلاستیک 37 طرح، محصولات شیمیایی 33 طرح، محصولات کانی غیر فلزی 26 طرح و غذایی و آشامیدنی در 15 طرح با تنوع مطلوب به بهره برداری می‌رسند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از سرمایه گذاری بیش از 2 هزار و 654 میلیارد ریال در طرح‌های تولیدی و صنعتی خبر داد و اذعان کرد: در صورت تامین نقدینگی طرح‌هایی که اکنون در حال اجرایی شدن است برای 4 هزار و 200 نفر در استان قم به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

وی تحریم‌ها و مشکلات موجود در کشور را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: به همین دلیل در وضعیت کنونی ایجاد واحدهای جدید تولیدی بسیار مشکل است.

عالی‌پور با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نخستین گام برای تحقق این حماسه، افزایش تولیدات و ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/78005/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول