اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جذب 30 درصد اعتبارات اشتغال صندوق توسط صنایع کیف، کفش و فرش

اختصاص 60 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق مهر امام رضا به اشتغال

مدیر صندوق مهر امام رضا آذربایجان‌شرقی گفت: صنایع مربوط به کیف، کفش و فرش 30 درصد از اعتبارات مربوط به حوزه اشتغال صندوق مهر امام رضا در استان را جذب کرده‌اند.

اختصاص 60 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق مهر امام رضا به اشتغال

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد:  در شش ماهه گذشته 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق مهر امام رضا در آذربایجان‌شرقی برای بخش اشتغال تسهیلات پرداخت شده است.

وی در تشریح تسهیلات اعطایی به این بخش گفت: به 700 متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه با سود چهار درصد طی مدت یاد شده تسهیلات پرداخت است.

زارعی میانگین تسهیلات پرداختی به بخش اشتغال توسط مجموعه تحت مدیریتش را بین 75 تا 150 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به وجود مشاغل متعدد سقف تسهیلات اعطایی به این مشاغل متفاوت است.

این مقام مسئول در حوزه بانکی استان از وجود 240 کد اشتغال در صندوق مهر امام رضا خبر داد و گفت: صندوق آمادگی دارد تا براساس اعتباری که برای هر یک از مشاغل تعریف شده برای متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.

وی وجود دستورات دینی در قرض‌الحسنه و دیدگاه مذهبی مردم به این موضوع را یادآور شد و گفت: اگر بستر اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فراهم شود مردم ما نیز با توجه به تعلیمات دینی خود را مقید به رعایت آن خواهند کرد.

زارعی یادآور شد: اثرات ناشی از قرض‌الحسنه بودن اقدامات هم در جامعه نمود خواهد داشت و براساس آموزه‌های دینی باعث رونق در کسب و کار نیز خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ل10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول