اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره خبر داد

افتتاح سوله‌های ورزشی در شهرستان خرم‌دره

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: سوله‌های ورزشی صالحین الزهرا و شهید کلاهدوز در شهرستان خرم‌دره افتتاح می‌شود.

افتتاح سوله‌های ورزشی در شهرستان خرم‌دره

عسگرعلی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سپاه ناحیه خرم‌دره در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ارسال پیامک هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس جزو این برنامه‌ها است.

وی با شاره به اینکه نشست بصیرتی و هم‌اندیشی در سپاه ناحیه خرم‌دره برگزار می‌شود، افزود: همچنین از سرگروه‌های برتر حلقه‌های صالحین تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به اینکه برنامه‌های روز دوشنبه یکم مهرماه با عنوان دانش‌پژوهی و دفاع ملی و توجه به پدافند غیر عامل برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نشست‌های منتظران موعود، همایش، جلسات سرگروه‌ها و مربیان جزو برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات فوتبال بین پایگاه‌های روستایی از دیگر برنامه‌های روز یکم مهرماه سپاه خرم‌دره است.

اسکندری با اشاره به اینکه برنامه‌های روز سه‌شنبه دوم مهرماه‌ جاری با عنوان سربازی و پایمردی، توجه به خدمت مقدس سربازی و دلاوری سربازان در مقابله با دشمن برگزار می‌شود، تصریح کرد: کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی توسط اردوهای جهادی از دیگر برنامه‌ها است.

وی اعزام اکیپ پزشکی به روستای «انجلین»، آموزش امر به معروف و نهی از منکر و ویژه برنامه گرامیداشت و نشست با موضوع پایان جنگ را از دیگر برنامه‌های دوم مهر ماه جاری اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های سپاه خرم‌دره اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه سوم مهرماه با عنوان عفاف و پاسداری و نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، افزود: کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و مسابقات تیراندازی برادران و خواهران در این روز برگزار می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 برگزار می‌شود، تصریح کرد: فراخوانی حوزه‌ای و نشست بصیرتی در این روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پنج‌شنبه چهارم مهرماه جاری با عنوان ایثارگری و شهیدان، گرامیداشت یاد شهدا و نکوداشت جانبازان و آزادگان برگزار می‌شود، افزود: مراسم ادعیه، هیئت‌های عاشقان ولایت و یادواره شهدای شهرستان خرم‌دره در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به اینکه سوله‌های ورزشی صالحین الزهرا و شهید کلاهدوز در روز چهارم مهرماه جاری در شهرستان خرم‌دره افتتاح می‌شود، تصریح کرد: همچنین مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس در این روز غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پنجم مهر ماه جاری با عنوان رزمندگان ولایت‌مداری، وحدت نیروهای مسلح و پاسداشت حماسه عملیات ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان خرم‌دره نیز برگزار می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه سپاه ناحیه خرم‌دره با همکاری کمیته امداد جشن عاطفه‌ها را برگزار می‌کند، گفت: همچنین پایوران و بسیجیان در نماز جمعه این هفته شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های روز شنبه ششم مهر ماه جاری آخرین روز هفته دفاع مقدس با عنوان روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی و توجه به دریافت عبرت‌های حاصل از جنگ تحمیلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: یادواره شهدای شرکت صنعتی مینو در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره ادامه داد: همچنین برنامه‌های بسیج پیشکسوتان و ویژه‌نامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با موضوع پایان جنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول