اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید

امروز آهنگ دل‌نشین مدرسه نواخته می‌شود

امروز آهنگ دل‌نشین مدرسه نواخته، پنجره‌ها به سوی خاطره‌ها گشوده می‌شوند و دوستان حلقه دوستی خود را بازتر و دوستان جدید خود را به جمع خود دعوت می‌کنند.

امروز آهنگ دل‌نشین مدرسه نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از، کوهبنان نخستین روز مهر نخستین روز درس است، روز شکفتن گل‌های باغ دانش روز گذر از جنگل تاریک نادانی به دشت با صفای دانش است.

روز دوستی روز آشنایی با کتاب، معلم، درس و دنیایی پر از عشق و محبت است، سکوت حیات مدرسه با شادی بچه‌ها می‌شکند، میز و نیمکت‌های چوبی از خواب تابستانی خود بر می‌خیزند و با دوستان دیرینه خود دیداری دوباره را آغاز می‌کنند.

بعد از گذشت 100 روز فاصله، آهنگ دل‌نشین مدرسه نواخته می‌شود، پنجره‌ها به سوی خاطره‌ها گشوده می‌شوند و دوستان حلقه دوستی خود را بازتر و دوستان جدید خود را به جمع خود دعوت می‌کنند.

دستان پرمهر پدران و مادران دست‌هایی را که فردا آینده سازند از جویبار خانه تا دریای خروشان دانش یاری می‌سازند و زمین دامنش را در زیر قدوم رهروان دانش می‌گستراند و صدای دل‌نشین خش‌خش برگ‌های پاییزی و آواز دل‌انگیز پرستوها خاطره یک روز پاییزی را در دل‌ها حک می‌کند.

پس بیاییم در خاطره‌انگیزترین روز آغاز سال تحصیلی دست در دست یکدیگر گذاشته و برای داشتن میهنی همیشه سرافراز تلاش خود را آغاز کنیم تا بتوانیم در آینده‌ای درخشان پرچم عزت و سرافرازی را بر قله‌های موفقیت برافراشته سازیم.

..............................................

یادداشت از فاطمه نامجوکوهبنانی

.............................................

انتهای پیام/80012/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول