اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود خبر داد

تحصیل 5700 دانش‌آموز در مدارس شهرستان ایجرود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود از تحصیل 5 هزار و 700 دانش‌آموز در مدارس این شهرستان خبر داد.

تحصیل 5700 دانش‌آموز در مدارس شهرستان ایجرود

تقی ناصر احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته از چند ماه قبل برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور بازگشایی مدارس در شهرستان ایجرود انجام شده بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پروژه مهر در این شهرستان افزود: در این ستاد وظایف کمیته‌ها مشخص شده و اقدامات به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه ایجرود نیز به تبع اقدامات استانی از چند هفته قبل از مهرماه آماده بازگشایی مدارس بود، اضافه کرد: این کار به علت انجام امور به صورت منظم صورت گرفت.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ مهر در مدارس ایجرود ادامه داد: در حال حاضر 5 هزار و 705 دانش‌آموز در مدارس ایجرود وجود دارد.

ناصر احمدی تعداد مدارس ایجرود را 122 باب اعلام کرد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده این مدارس دارای 311 کلاس درسی هستند.

وی همچنین تعداد فرهنگیان شاغل به تحصیل را در مدارس ایجرود 344 نفر عنوان کرد و افزود: اقدامات مربوط به نقل و انتقال متقاضیان در این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود همچنین به استفاده دانش‌آموزان ایجرودی از لباس متحدالشکل اشاره کرد و گفت: این موضوع در راستای یکسان‌سازی نوع پوشش دانش‌آموزان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، بنا به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود از سال 90 همه مدارس ایجرود تک نوبته شده‌اند و دانش‌آموزان در این شهرستان فقط در شیفت صبح مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول