اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوادکوه خبر داد

رتبه نخست شرکت‌های تعاونی کشاورزی در اشتغال سوادکوه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سوادکوه از عضویت 18 هزار و 156 نفر در تعاونی‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: بخش کشاورزی رتبه نخست اشتغال این شهرستان را دارد.

رتبه نخست شرکت‌های تعاونی کشاورزی در اشتغال سوادکوه

زین‌العابدین نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه تعاون و همکاری می‌تواند در مسیر رشد و شکوفایی جامعه نقش مهمی داشته باشد، گفت: با گسترش فرهنگ تعاون در جامعه شاهد وحدت، یک‌دلی و نمایش ابتکارها و خلاقیت‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در اصل 44 قانون اساسی مطرح شده است، افزود: شرح و تفضیل بخش تعاون در شهریور 1370 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی از فعالیت 611 تعاونی در سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: 201 تعاونی در بخش کشاورزی، 125 تعاونی در بخش صنعتی، 19 تعاونی در بخش معدنی، 162 تعاونی خدماتی و بقیه در بخش‌های عمرانی، مسکن، حمل و نقل، چند منظوره، فرش دستباف و تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فعال هستند.

نجفی از عضویت 18 هزار و 156 نفر در تعاونی‌های شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و یادآوری کرد: هفت هزار و 605 عضو در تعاونی تامین نیاز مصرف‌کنندگان و دو هزار و 781 عضو در تعاونی مسکن و دو هزار و 123 عضو در تعاونی کشاورزی عضویت دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از 5هزار و 226 اشتغال ایجاد شده در تعاونی‌های این اداره خبر داد و گفت: شرکت‌های تعاونی کشاورزی با یک‌هزار و 381 اشتغال ایجاد شده در رتبه اول و تعاونی بخش خدماتی با یک‌هزار و 358 اشتغال‌زایی در رتبه دوم و تعاونی بخش صنعتی با یک‌هزار و 138 اشتغال‌زایی در رتبه سوم قرار دارند.

انتهای پیام/86015/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول