اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی:

تعاون روستایی مسئولیتی برای خرید تضمینی گندم ندارد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: شبکه تعاون روستایی در ارتباط با تأمین و پرداخت وجوه خرید تضمینی گندم هیچگونه مسئولیت، تعهد و تکلیف قانونی و مقرراتی ندارد.

تعاون روستایی مسئولیتی برای خرید تضمینی گندم ندارد

سید نظام‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تلاش در راستای تنوع بخشی به فعالیت‌های اقتصادی تعاونی‌ها، تشکل‌ها و مشارکت فعال در عرصه‌های نوین پیشرفت و توسعه جزو اهداف تعاون روستایی است. 

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ابراز داشت: امروز لازم است تا تعاونی‌ها و تشکل‌ها اولویت را بر پیگیری، انجام وظایف و مأموریت‌های قانونی و ذاتی خویش گذاشته و اهتمام جدی بر اجرای برنامه ابلاغی سازمان مرکزی داشته باشند. 

وی ادامه داد: همچنین شبکه تعاون روستایی در راستای افزایش سرمایه و اعتماد اجتماعی در جامعه هدف و محیط پیرامونی اولویت‌های مهم کاری را در دستور کار مدیران سازمان اعم از ستادی و استانی خود قرار داده است. 

وی از نصب، استقرار، راه‌اندازی و بهبود سیستم سیترا تا پایان مهر ماه سال‌ جاری با پوشش صد درصدی در تمام تعاونی‌ها و تشکل‌ها خبر داد و افزود: این کار به منظور انتقال اطلاعات از طریق سیستم ساترا صورت می‌گیرد. 

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ابراز داشت: همچنین اتحادیه‌ها و تشکل‌های تعاون روستایی لازم است تا ضمن بهبود شاخص‌های بهره‌وری نسبت به اجرای سیاست‌های ابلاغی این نهاد همت و جدیت کافی به خرج دهند. 

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی عنوان کرد: البته شبکه تعاون روستایی در ارتباط با تأمین و پرداخت وجوه خرید تضمینی گندم هیچگونه مسئولیت، تعهد و تکلیف قانونی و مقرراتی نداشته و صرفاً به عنوان عاملیت خرید شرکت خدمات بازرگانی دولتی فعالیت می‌کند.

 سجادی ابراز داشت: به منظور ممانعت از ایجاد هرگونه پیامد برای سازمان و شبکه تعاون روستایی در این خصوص مدیریت تعاون روستایی استان‌ها باید نسبت به آموزش کامل دست اندرکاران در امر خرید تضمینی اقدامات مؤثری را به عمل آورند. 

وی به ضرورت تلاش برای ارایه کارکردهای عمومی و تخصصی تعاونی‌ها و تشکل‌ها اشاره کرد و افزود: با مصوبات صورت گرفته این امید می‌رود تا پایان سال جاری هیچ تعاونی بلاتکلیف و زیان‌دهی در سطح شبکه تعاون روستایی کشور وجود نداشته باشد. 

این مسئول ادامه داد: مدیران تعاون روستایی با هدف کمک به رفع مشکل تولیدکنندگان می‌توانند مشکل تأمین اعتبار وجوه خرید تضمینی گندم را با رایزنی مقامات و مسئولان استانی پیگیری کنند. 

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول