اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار فرهنگیان نیشابور:

تعاونی اعتبار فرهنگیان نیشابور تعاونی برتر شد

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار فرهنگیان نیشابور گفت: تعاونی «برتر ملی» اعتبار فرهنگیان نیشابور دوباره توانست در هشتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاونگران برتر خراسان رضوی به عنوان تعاونی برتر شناخته شود.

تعاونی اعتبار فرهنگیان نیشابور تعاونی برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، ابوالقاسم اثنی‌عشری گفت: این تعاونی در سال 56 با 45 نفر عضو فرهنگی و با سرمایه 22 هزار و 500 تومان شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: این تعاونی تا سال 83، دارای 2 هزار و 275 نفر عضو و سرمایه شرکت 179 میلیون تومان بود که بنیان محکم و پر صلابت تعاونی اعتبار می‌طلبید با توجه به شرایط زمانی و مکانی، حرکت این تعاونی شتابی در خور شأن فرهنگیان پرتلاش شهرستان به خود گیرد به طوری‌که تا پایان سال 91 تعداد اعضا پنج هزار نفر و میزان سرمایه به 10 میلیارد و 586 میلیون تومان رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار فرهنگیان نیشابور اظهار داشت: این تـعــاونی در جشنواره تعـــاونی‌های کشور در شهریورماه 89 مــــوفق شد مقام (تعاونی برتر ملی کشور) را کسب کند و تندیس و لوح تقدیر دریافت کند.

اثنی‌عشری ادامه داد: تندیس و لوح تقدیر همایش‌ ملی تعاونی‌های برتر سال 90، جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاونگران برتر خراسان رضوی مهرماه 91 با حضور وزیرکار و جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاون‌گران برتر خراسان رضوی شهریورماه 92 از افتخارات دیگر این تعاونی است.

وی عنوان کرد: این تعاونی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پایه‌های اقتصاد مقاومتی است و به مدد این همدلی می‌توان علاوه‌ بر شکست تحریم‌ها، رشد و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور را موجب شد.

اثنی‌عشری تصریح کرد: تعاونی اعتبار فرهنگیان نیشابور تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و مهمترین رکن کاری آن کارمزد ناشی از دریافت وام 25 صدم درصد (یک چهارم یک درصد) است که در سطح کشور بی‌نظیر است.

انتهای پیام/2202/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول