اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و نماینده ریگان

اداره تعاون در ریگان راه‌اندازی شد

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ریگان با حضور مسئولان استان و نماینده ریگان در مجلس راه‌اندازی شد.

اداره تعاون در ریگان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پیش از ظهر امروز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نماینده ریگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

در ادامه نماینده مردم بم، ریگان، نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی در جلسه اشتغال شهرستان ریگان اظهار داشت: با توجه به اینکه ریگان یکی از شهرستان‌های محروم استان کرمان است در زمینه اشتغال در این شهرستان باید برنامه‌ریزی شود و اشتغال این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان شهرستانی تک‌محصولی است، افزود: در گذشته واسطه‌ها و اکنون خشکیدگی خوشه‌های خرما کشاورزان این منطقه را متضرر کرده است.

فرماندار ریگان هم در این نشست با اشاره به فعالیت تعاونی‌های شهرستان ریگان افزود: در شهرستان ریگان 150 تعاونی وجود دارد که تعدادی از این تعاونی‌ها به علت اقدامات مؤثر برتر شناخته شده‌اند.

مجید اعتمادی افزود: شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاری‌های ریگان به عنوان الگوی نمونه کشوری و تعاونی برتر استان کرمان شناخته شد که این شرکت تعاونی در زمینه راه‌سازی و آبادانی روستا اقدامات مؤثری انجام داده است.

در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و چارت سازمانی ادارات و نمایندگی‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ریگان راه‌اندازی شد.

حسن رحمانی ابراز داشت: ادارات در زمینه اشتغال در استان کرمان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

به گزارش فارس با راه‌اندازی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ریگان از تردد در مسیر 100 کیلومتری مراجعه‌کنندگان به بم کاسته شد.

انتهای پیام/80014/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول