اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

وضعیت شرکت‌های تعاونی حاشیه سیلوی جیرفت مشخص می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دستورات لازم برای ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی درباره مشخص کردن وضعیت شرکت‌های تعاونی حاشیه سیلوی این شهرستان صادر شده است.

وضعیت شرکت‌های تعاونی حاشیه سیلوی جیرفت مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: دستورات لازم برای ادارات منابع طبیعی، آبخیزداری و راه و شهرسازی درباره مشخص کردن وضعیت شرکت‌های تعاونی حاشیه سیلو در اسرع وقت صادر شده است.

وی افزود: چنانچه افرادی در قالب طرح از دولت زمین گرفته‌اند، اگر پس از انقضای مهلت قانونی طرح خود را اجرا نکنند با فعال‌سازی کمیسیون ماده 33 نسبت به بازگشت اراضی آن‌ها به دولت اقدامات لازم به عمل می‌آید.

رستمی تصریح کرد: همچنین دستور پلمپ و شناسایی تمام اماکن و منازلی که محل تهیه و توزیع مشروبات الکلی یا مواد مخدر سنتی و صنعتی هستند، صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با تأکید بر اینکه این حرکت با جدیت تمام پیگیری می‌شود، ادامه داد: همچنین با فروشندگان مواد مخدر برخورد شدید و بازدارنده صورت می‌گیرد.

رستمی اضافه کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم چنانچه اطلاعاتی در زمینه فروشندگان مواد مخدر و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی دارند به پلیس تخصصی یا نیروی انتظامی مراجعه کرده و به آن‌ها ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه البته این اقدامات در راستای اجرای ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس این ماده اگر واحد صنعتی یا مسکونی برای هر گونه تولید و توزیع و یا انبار مواد مخدر به کار گرفته شود، پلمپ شده و پروانه بهره‌برداری آنها لغو و به نفع دولت ضبط خواهد شد.

انتهای پیام/80001/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول