اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کاراته اعزامی به مسابقات کشوری خبر داد

کسب 3 مدال رنگی توسط کاراته‌کاهای سرایانی

سرپرست تیم کاراته اعزامی به مسابقات کشوری از کسب سه مدال رنگارنگ کاراته‌کاهای شهرستان سرایان خبر داد و گفت: تیم کاراته باشگاه‌های مصعبی و آیسک سرایان به نمایندگی از خراسان جنوبی در این مسابقات حضور داشتند.

کسب 3 مدال رنگی توسط کاراته‌کاهای سرایانی

جواد کمالی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: هیئت کاراته شهرستان سرایان به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران شرکت کرد.

وی ادامه داد: تیم کاراته آیسک و مصعبی برای آماده‌سازی خود تمرین یک هفته‌ای را به میزبانی خراسان رضوی در سالن تختی مشهد مقدس برگزار کرد.

سرپرست تیم کاراته اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با بیان این‌که تمرینات تیم خراسان جنوبی با تیم قدرتمند رضوی بسیار در سطح بالایی بود، افزود: سرمربی تیم خراسان رضوی از تمرین مشترک دو تیم راضی و از ورزشکاران شهرستان تمجید و مهدی جهانیان را بی‌نظیر دانست و آینده درخشانی را برای این کاراته‌کا و تیم نونهال شهرستان اعلام کرد.

کمالی‌منش گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به میزبانی قزوین برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران 300 کاراته‌کا در غالب 17 تیم از سراسر کشور حضور داشتند.

سرپرست تیم کاراته خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات کاراته کشوری به حضور 9 کاراته‌کا از خراسان جنوبی در مسابقات کشوری اشاره و تصریح کرد: کاراته‌کاهای شهرستان سرایان که به نمایندگی از خراسان جنوبی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان این مسابقات شرکت داشتند شامل مهدی جهانیان، محمد صادق محمدزاده، محمد رضا سلطانی، محمد مهدی صیاد محمدی، مصطفی محمودی، مهدی افسری، محمد صادق اسدی، احسان طاهون و احسان رهبر بودند.

کمالی‌منش یاد‌آور شد: در رده سنی جوانان و در وزن منفی 52 کیلوگرم محمدمهدی صیاد محمدی با غلبه بر حریف قدرتمند کرمانی، موفق به کسب مدال نقره و در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد.

وی اذعان داشت: در رده سنی نوجوانان مسابقات کاراته کشوری مصطفی محمودی در وزن منفی 61 کیلوگرم و در وزن 47 کیلوگرم احسان رهبر از خراسان جنوبی با کسب مدال برنز این مسابقات بر سکوی سوم ایستادند.

انتهای پیام/69014/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول