اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

هشدار دادستان رفسنجان به سارقان باغات پسته

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان به سارقان باغات پسته هشدار داد و گفت: سارقان پسته در صورتی که مبادرت به سرقت از باغات پسته کنند تا صدور قرار نهایی در دادسرا در بازداشتگاه می‌مانند.

هشدار دادستان رفسنجان به سارقان باغات پسته

حسین رئیسی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان از باغداران خواست که نسبت به به‌کارگیری نگهبانان باغ‌های خود نهایت دقت را داشته باشند.

وی افزود: اکنون که در آستانه فصل برداشت پسته هستیم، باغداران باید مراقب باشند که افراد سارق به حاصل یک ساله آن‌ها دست‌درازی نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان ابراز داشت: سارقان پسته در صورتی که مبادرت به سرقت از باغ‌های پسته کنند تا صدور قرار نهایی در دادسرا در بازداشتگاه می‌مانند.

رئیسی‌نژاد همچنین خریداران پسته‌های سرقتی را هم شریک جرم سارقان دانست و گفت: طبق قانون با این افراد هم برخورد می‌شود.

وی از خریداران و فروشندگان پسته خواست که انبار پسته و محل نگهداری پسته‌های خود را به افراد قابل اطمینان و شناخته شده بدهند تا در سال جاری کوچک‌ترین مشکل و تعرضی از سوی افراد فرصت‌طلب نداشته باشیم.

رئیسی‌نژاد در مورد افراد بیگانه که اقدام به خرید و فروش پسته می‌کنند، بیان داشت: با این افراد طبق قانون برخورد می‌شود، زیرا ضبط، فرآوری و بهداشتی بودن پسته مهمترین اصل در بازار و صادرات پسته است.

انتهای پیام/80016/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول