اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

پست‌های اجرایی مسئولان امانت‌های الهی هستند

امام جمعه ماکو با بیان اینکه پست‌های اجرایی مسئولان امانت‌های الهی هستند، افزود: مسئولان نظام اسلامی باید در قبال این امانات حق مطلب را به‌جا آورند.

پست‌های اجرایی مسئولان امانت‌های الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام ایوب رنجبری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور جان‌فشانی‌ها و بازخوانی رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است که باید با شکوه هر چه تمام گرامی داشته شود.

وی در جمع اعضای شورای اداری استان، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) بر لزوم رعایت صداقت و درستکاری در انجام امور تأکید کرد و افزود: صداقت و راستگویی باید در اعمال و رفتار افراد نمود پیدا کند.

رنجبری مسئولان نظام اسلامی را بر امانتداری و انجام درست وظایف دعوت کرد و افزود: پست‌های اجرایی مسئولیت‌های محول شده به افراد اماناتی الهی هستند که لازم است مسئولان نظام اسلامی در حفظ این امانت‌های الهی به نحو مطلوب بکوشند.

امام جمعه ماکو با اشاره به فرازهای دیگری از سخنان گهربار امام رضا(ع)، بر ضرورت پرهیز از مجادله در انجام امور تأکید و تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بر این نکته مهم نیز توجه داشته باشند و با خوشرویی و سعه‌صدر مسائل موجود میان دستگاه‌های مختلف را رفع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد مناسب با ارباب رجوع را نیز نمود دیگری از عمل به فرمایش امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: مطابق فرموده این امام بزرگوار و آیات و روایات متعدد دیگر، شیطان دشمن آشکار بشریت معرفی شده است که انسان‌ها باید در همه احوال تلاش کنند و اجازه ندهند شیطان بر آنها مسلط شود.

رنجبری همچنین به هفته دفاع مقدس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این هفته یادآور حماسه‌آفرینی جوانمردانی است که در راه دفاع از کشور از جان و مال خود گذشتند که امروز باید به عنوان الگوی ما در عرصه‌های مختلف باشند.

انتهای پیام/61006/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول